וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזור גם לרוכבי אופניים

ירון אדרי

10.10.2011 / 15:08

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי חנך רמזור ראשון שהוצב בשביל אופניים בטיילת הרברט סמואל. " ביטוי להשקעה הגדולה שלנו המעודדת רכיבה"

מעתה גם לרוכבי אופניים יש רמזור מיוחד רק עבורם. עיריית תל אביב השיקה היום (שני) את רמזור האופניים הראשון בתחומה, שהוצב בטיילת הרבר סמואל מול בניין בית האופרה. זאת כחלק משביל האופניים החדש בטיילת המפריד בינה ובין הכביש, שהינו חלק ממערך שבילי האופניים שנסללו בעיר בעשור האחרון ואשר נמתחים לאורכם של כ-110 ק"מ.

"הרמזור הזה הוא עוד ביטוי להשקעה הגדולה שלנו ביצירת תשתית המעודדת רכיבה על אופניים ככלי תחבורה המהווה אלטרנטיבה לרכב הפרטי", כך מסר ראש עיריית תל אביב רון חולדאי שחנך את הרמזור הראשון. "שבילי האופניים הפכו להיות חלק מהתשתית הציבורית שמשרתת את כל תושבי העיר".

הצבת רמזורי אופניים נבעה לדברי העירייה מהצורך לאפשר מעבר בטוח להולכי רגל בטיילת אל מעברי החציה שלאורך הטיילת ומשם לרחוב הירקון. עד כה הותקנו הרמזורים במפגש של הטיילת עם רחוב אלנבי, רחוב טרומפלדור ובקרוב יוצב רמזור נוסף. הרמזורים אמורים לעצור ולשחרר לסירוגין את תנועת רוכבי האופניים במקביל לתנועת כלי הרכב, אולם כעת נשאלת השאלה האם רוכבי האופניים אכן יצייתו להם? בואו לספר לנו בפייסבוק


חדשות וואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully