וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנועי קוואסאקי מתחדשים לשנת 2012

11.10.2011 / 11:04

קוואסאקי חושפת שורה של עדכונים חשובים בשלושה מאופנועיה הבכירים. קוסמטיקה והפחתת משקל בדגמי ה-650 סמ"ק, וביצועים משודרגים באופנוע הקצה ZZR1400

קאוואסאקי ZZR1400 יהיה לאופנוע הסדרתי בעל התאוצה החזקה ביותר? כך מצהירה היצרנית היפנית עם חשיפת מסכת שיפורים ועדכונים שעוברים שלושה מאופנועיה לקראת שנת 2012. האופנוע הראשון והבכיר שבהיצע, ה-ZZR1400 עובר מסכת שיפורים שאת פרטיה הרבים טרם חשפה קוואסאקי, אך לדבריהם תוספת הסמקים מ-1,352 לכדי 1,441 מעלים משמעותית את ההספק לכל אורך רצועת הסל"ד ובעיקר בתחם הבינוני והגבוה. בזמן שהערכות מדברות על מעל ל-200 כ"ס ומומנט שיחצה את רף ה-14 קג"מ, קוואסאקי מספרים כאמור כי השדרוגים הללו יהפכו אותו לאופנוע הספורט המהיר ביותר במיאוץ ממצב עמידה.

מחשב המנוע שלו יקבל גם שלושה מצבי התערבות בבקרת המשיכה, וכן שתי מפות עבודה למנוע שבהן תפוקת כוח מלאה ואחרת שבה מוצעים רק 70 אחוזים מהיכולת. בהמשך לכך, מגיע שלד חדש וחזק מבעבר וכן זרוע אחורית מעובה שיתאימו לעליה בכוח, המתלים ישודרגו גם הם כדי להעניק תמהיל טוב יותר בין הנאה מהרכיבה לשימוש יומיומי, עיצוב חדש לחיפוי הפלסטי כדי שיסיט רוח וחום מסביב לרוחב וחום מהמנוע ואף מערכת שליטה ובורר חדש מהכידון לצג ה-LCD לאינפורמציה המוצעת.

גם שתי גרסאות ה-ER650 זוכות לעדכונים דומים. גרסת ה-F בעלת חיפוי הפלסטי המלא זוכה לעדכוני מנוע שמשפרים את גמישותו ואת התפוקה הכללית בסל"ד הביניים והנמוך לטובת השימושיות היומיומית. שלד מחודש ותכנון חדש למושב יציעו לרוכב תנוחת רכיבה ניטרלית יותר ופחות מעייפת. גם המעטפת החיצונית שונתה מאוד ולאחר שעברה תכנון במנהרת רוח, היא נראית דומה יותר לזו של הנינג'ה 600 הספורטיבי. לזכותו של זה תירשם כעת גם הגנת רוח משופרת בזכות משקף קדמי הניתן לכוונון. לרשותו של הרוכב יעמוד גם לוח מחוונים קריא יותר שבו פונקציות עשירות ואינפורמציה מגוונת מבעבר ולסיום, מערכת ה-ABS (בגרסה הרלוונטית) חודשה וכעת היא קטנה וקלה יותר.

גרסת ה-N העירומה מקבלת עיצוב אגרסיבי יותר שהושאל מעולם הסטריטפייטרים. כמו הגרסה עם החיפוי המלא, גם המנוע של זו מקבל שורה של עדכונים שהופכים אותו לחזק ויעיל יותר בסל"ד הביניים והנמוך. לצד שינויי השלד שנעשה רזה וקשיח מבעבר, מגיעה גם זרוע אחורית חדשה, מושב נמוך יותר המקנה תנוחת רכיבה זקופה יותר וכמובן גם כאן את לוח המחוונים עם האינפורמציה המשופרת לרוכב.

טרם נקבע מועד הגעה ומחיר לשלושת הכלים לישראל.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • קוואסאקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully