וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן משיקה תיבה רציפה חדשה

לתיבה הרציפה שבעה הילוכים קבועים מראש וצריכת דלק נמוכה ב-10 אחוזים. תשודך רק למנועי ה-2.0 ל' ועד 3.5 ל'. מה עם ניסאן ג'וק? כנראה שלא

ניסאן חשפה את הדור הבא של תיבות ההילוכים הרציפות. הדור החדש של תיבת ה-XTRONIC CVT מציג עדכון בכלל התכונות והיא תחליף בהדרגה את התמסורות הקיימות בארה"ב. במהלך שנת 2012 תנדוד לאירופה ולשאר העולם וכנראה גם אלינו. בשלב זה, בניסאן מקפידים להדגיש שרק מנועי ה-2.0 ל' וה-3.5 ל' טורבו יזכו לרומן עם הטכנולוגיה הבאה, מה שמורה כי גרסאות בסיס בישראל (1.6 ל') כמו בג'וק למשל, תאלצנה להסתפק במה שקיים לפרק זמן ארוך יותר.

גולת הכותרת בתיבה היא המצאות שבעה הילוכים קבועים מראש, לעומת חמישה או שישה שהיו עד כה בחלק מהגרסאות הקיימות. על ידי התקנת רצועה שתוכננה מחדש וכמה שדרוגים ליתר המכללים התומכים, התיבה תסייע למנועים הבכירים לקצץ את צריכת הדלק בשיעור של עד 10 אחוזים לכל היותר, כשתורם לכך מנגנון ה-ASC (סימול ל-Adaptive Shift Control) המחלק את ביצועי המנוע בצורה האופטימלית על פי תנאי הדרך ואופיו של הנהג.

עוד בתיבה החדשה חומרי חיפוי מונעי רעש, ושימוש במשאבת שמן קומפקטית המפחיתה את העומס על הפולים והרצועה. בזכות כך, ניסאן מצהירה על מיתון הוויברציות העוברות למרכב ב-40 אחוזים ביחס לתיבה הקודמת, כך שהנסיעה תהיה חלקה ומושתקת בצורה משמעותית.

בכורה לתיבה תעשה בשנה הבאה עם הצגת הדור החמישי של ניסאן אלטימה (מקבילת הונדה אקורד ושברולט מאליבו) בארה"ב. בד בבד, ניסאן החלו לאחרונה לקדם במרץ מהדורות היברידיות עממיות על רקע הביקוש הגובר בארה"ב למכוניות ירוקות וזולות. אם התיבה הזו תגיע לישראל בחודשים הקרובים, יש להניח שאולי נראה אותה לראשונה ברכב הפנאי קשקאי. רנו כאמור גם היא בתמונה, נוכח שיתוף המכללים בפלואנס, מגאן וגרנד-סניק.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully