וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה מביסה את שברולט

סקר טרייד-אין שבוצע בארה"ב, חושף כי הלקוחות מעדיפים קיה ויונדאי על פני שברולט ופורד. פורטה וסול מחזירות הכי הרבה אנשים לסוכנות לשדרוג

קיה המשתפרת יכולה לזקוף לזכותה הישג מרשים. על פי סקר שבוצע בחצי הראשון של השנה על ידי חברת הביטוח והמידע Experian Automotive האמריקנית, המותג הקוריאני מוביל את דירוג יצרניות הרכב במסגרת נאמנות בעלים למותגים. קיה פורטה סדאן וסול הקומפקטית העירונית, העניקו לקיה נצחון קטן, אבל חשוב מבחינה תדמיתית.

המחקר שנערך במהלך הרבעון הראשון של שנת 2011, ורק מעט ממנו הופץ לכלי-התקשורת, מצא כי הנאמנות לקיה הצטברה ל-47.9 אחוזים הודות לפריחתן של הפורטה והסול. גרסת הסדאן של הפורטה (בארה"ב משווקת גם קופה, שאף היא בטבלאות) כבשה את המקום הראשון במצעד עם 69 אחוזים שבחרו לחזור ולבצע טרייד-אין בחברה. פורד הגדולה הגיעה למקום השני עם 46.5 אחוזים, בעוד שברולט, טויוטה והונדה הסתפקו ב-40 אחוזים. יונדאי, בעלת הבית של קיה, שצברה גם היא כ-40 אחוזים, הצליחה בסיועה של קיה לנשל את פורד וג'נרל מוטורס מעמדת הובלה כללית, בשל ניקוד מצטבר שהדיח אותן לסגנות.

החלק השני של המחקר פרסם את דירוג הטרייד-אין של עשר המכוניות המובילות, ומתאר בפנינו איזה דגם הניע את הלקוחות לשוב ולבצע טרייד-אין באותה החברה. במקום הראשון כאמור מופיעה קיה פורטה סדאן עם 64 אחוזים. במקום השני מדורגת פורד פיאסטה סדאן עם אחוז אחד פחות ובמקום השלישי שברולט קרוז עם 61 אחוזים שחזרו איתה לבצע שדרוג לרכב חדש.

בהמשך הרשימה ובמקום הרביעי מאוכלסת פורד פיוז'ן (61 אחוזים). הקומפקטית קיה סול (60 אחוזים) חמישית, פורד פלקס (58 אחוזים) במקום השישי ופורד אדג' וגרסת הקופה של הפורטה – KOUP, עם 58 אחוזים לכל דגם. שתי האחרונות שסוגרות את הרשימה הן פורד טאורוס עם 56 אחוזים ופורד פוקוס עם 54 אחוזים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully