וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצע פיאט דובלו בישראל גדל

ירון אדרי

18.10.2011 / 12:39

סמל"ת יבואנית פיאט לישראל החלה בשיווק גרסת מנוע חדשה לטנדרון דובלו שיוצע גם עם תיבת הילוכים רובוטית. גרסאות מוארכות ומוגבהות לדגמים הקיימים

היצע המכוניות המסחריות של פיאט בישראל מתרחב. היבואנית חברת סמל"ת החלה בשיווק גרסה חדשה לטנדרון דובלו, שמקבל מנוע טורבו דיזל חדש בנפח 1.6 ל' שהספקו 90 כ"ס. זאת נוסף על על שני מנועי הטורבו דיזל המשווקים בישראל - 1.3 ל' 90 כ"ס ו-1.6 ל' 106 כ"ס.

עם המנוע החדש לבדו תציע סמל"ת ארבע גרסאות שונות – עם תיבה ידנית או רובוטית (Dualogic) וכן במרכב חמישה או שבעה מושבים. המחירים ינועו בין 135 ל-140 אלף שקלים ותוספת של 10,000 שקלים תידרש עבור תוספת המושבים. זאת כאשר מנוע ה-1.3 ל' ימשיך להיות הזול בהיצע של דובלו עם מחיר של 130 אלף שקלים.

חידוש נוסף שמציגה סמל"ת הוא האפשרות להזמין כל אחד מהדגמים הקיימים בשילוב בסיס גלגלים ארוך (מקסי) וכן גג מוגבה המאפשרים נפח הטענה ומשקל מורשה גדולים יותר. התוספת עבור המרכב המוארך עומדת על 5,000 שקלים ו-8,000 שקלים עבור הגג המוגבה.

"הרחבת מגוון המנועים והגרסאות של דובלו תסייע לנו לענות לצרכים של מגוון הלקוחות ולהתאים להם את הרכב שעונה לדרישותיהם", כך מוסר יוני אבי-טוב מנהל פיאט. פרט לדובלו, ההיצע המסחרי בישראל כולל גם את פיורינו טורבו-דיזל ידני ואוטומטי והרכב המסחרי הגדול דוקאטו.


עוד על פיאט בוואלה! רכב

כנסו לפורום הרכב של וואלה!

וואלה! רכב אצלכם גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully