וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: KTM פרירייד 350, אנדורו לייט

18.10.2011 / 21:49

יצרנית האופנועים האוסטרית KTM חושפת אופנוע דו"ש חדש בשם פרירייד 350. לזה מנוע עם 24 כ"ס, משקלו 99 ק"ג בלבד והוא צפוי להיות ידידותי למשתמש

Ready To Race הוא המוטו המרכזי של יצרנית האופנועים האוסטרית KTM. כבר שנים רבות שהיא מובילה את הסצינה בעולם השטח הדו-גלגלי באמצעות שלל דגמי אנדורו ומוטוקרוס מקצועיים. אולם, לקראת תערוכת האופנועים במילאנו שתיפתח את שעריה בעוד פחות מחודש, תציג KTM אופנוע מעט יותר מפוכח. לא בהכרח מפלצת קצה, לא מכונה לטחינת סלעים, אלא דווקא כלי ידידותי יותר, אך לא כזה שיתפשר חלילה ברכיביו ויכולותיו.

KTM קוראים לו פרירייד (FreeRide) 350 והחברה הכתומים מבטיחים כי זה ישמור על ה-DNA המקצועי של החברה (היינו מתפלאים מאוד אם לא כך הדבר), אך עדיין יהיה מעט אחר. המטרה שעמדה לנגד עיני המתכננים היא ליצור אופנוע שיכול להתמודד עם אותם אתגרים שדגמי ה-EXC יכולים להתמודד עמם, אך עם היכולת לעשות זאת עם משמעותית פחות מאמץ ואנרגיה.

אז מה עשו? נגשו ללוח השרטוט ויצאו עם אופנוע חדש, שנועל צמיגי שטח, במרכזו מנוע סינגל (צילינדר יחיד) בנפח 350 סמ"ק שמפיק 24 כ"ס, מסביבו שלדה מרוכבת חדשה, מתלי WP בקצוות ומערכת פליטה שקטה שמתאימה לו גם להומולוגציה מלאה לשימוש יומיומי על הכביש הציבורי - דו-שימושי.

הפרירייד 350 החדש יחשף כאמור בתערוכת האופנועים הקרובה במילאנו, אך יגיע לאולמות התצוגה באביב 2012. טרם התקבלה תגובת ד.ל.ב, יבואנית KTM לישראל, אך סביר להניח כי גם אנחנו נקבל את זה סמוך למועד השקתו העולמית.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

מבחני דו-גלגלי בוואלה! רכב

ספרו לחברים שלכם על ה-KTM החדש בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully