וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד משיבה אש: טיפלנו בתקלות

יממה אחרי שנקטלה על ידי קונסיומר ריפורטס בסקר אמינות, טוענת פורד כי כל התקלות תוקנו לחלוטין. מולאלי: "הכול בסדר. נחזור לפסגה"

מנכ"ל פורד אלן מולאלי, טוען שכל התקלות המביכות שהזיקו ליצרנית האמריקנית במסגרת סקר האמינות שפרסם הירחון קונסיומר ריפורטס, תוקנו לחלוטין. "זיהנו את כל מקורות הפגמים. לרבות אלה שהעיבו על תפעול המערכות הבידוריות (Myford - שם מדובר בתכנות), ואנחנו ממשיכים עם העדכונים קדימה במלוא הקיטור". את דבריו ציטטו כלי-התקשורת בארה"ב, במהלך מסיבת עיתונאים שעסקה בהכנסות החברה (1.6 מיליארד דולרים) ברבעון השני של השנה. "אנחנו עוד נשוב לראש הדירוג", כך ציין.

כפי שפרסמנו אמש, מחץ קונסיומר ריפורטס את פורד במצעד האמינות, ודרדר אותה למקום ה-20 מתוך 28 מותגים שנבדקו (הצניחה הגדולה במצעד) בשל בעיות בפעולת התיבה הרובוטית בדגמי פוקוס, פיאסטה ואקספלורר וכן בשל שיבושים במערכת הבידור המשולבת של היצרנית עם מייקרוסופט. ניתוח אמינות המכונית מתבצע בירחון מתוך מאגר דגמי לקוחות בין 2009 ל-2011 שמדווחים על תקלות. מדובר על למעלה מ-1.3 מיליון כלי-רכב.

מולאלי טוען שהבדיקה של קוניסומר ריפורטס, שעסקה באופי ההססני של תיבת ההילוכים כפולת המצמד (פאוורשיפט) היא חסרת תוקף כיום, והיא לא תפגע באמינות החברה שהייתה גבוהה מאוד בשנים האחרונות. זאת לדבריו משום שממילא כל המכוניות שאוזכרו עברו מקצה שדרוגים, וככל הנראה בחן הירחון דגם מוקדם שסבל מחבלי לידה וטרח להדגיש זאת בגוף הדברים. "המקרה של קונסיומר ריפורטס היה חד-פעמי. עד היום שמרנו על ציונים גבוהים בסקרי אמינות, וכך גם יהיה בעתיד".

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully