וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה 911 GT3 RSR חדשה למסלול המירוצים

6.11.2011 / 8:17

אם היה כאן מסלול מירוצים, הייתם יכולים לרכוש כאן את פורשה 911 GT3 RSR החדשה שמיועדת למסלול. המחיר, 498 אלף אירו, בגרמניה

עד לרגע הידלק האור הירוק לקול תשואות הצופים, נראה שלא נפסיק לחלום שיהיו כאן בישראל מירוצי מכוניות ואופנועים בישראל על גבי מסלולים מסודרים. אולם, פורשה לא מחכה לאף אחד ונותנת לנו עוד סיבה לחלום. יצרנית מכוניות הספורט משטוטגארט חושפת את הדור הבא ל-911 המיועדת למסלול. זו עונה כצפוי לשם פורשה 911 GT3 RSR. ומה השתנה במכונית החדשה? המון.

פורשה נוהגת לבקר בליגות רבות של מירוצי מכוניות מסביב לעולם ולכן שוקדת בפיתוח קפדני של מכוניותיה ושמירה על תחרותיותן. לכן, ה-911 למסלול ממשיכה להשתדרג. כבר במבט ראשון (אם כמובן הנחתם כזה על הדור היוצא) ניתן להבחין בהתרחבות הגוף בכמעט 5 סנטימטרים מלאים (48 מ"מ) שמשפרים מאוד את היציבות ויכולת ההתמודדות עם עומסי פניות וכדי להתאים לתקנות ה'לה-מאנס' ומירוצי ה-GT.

באחוריה מותקן מנוע הבוקסר המסורתי של פורשה וזה מגיע בנפח 4.0 ליטרים מששת הצילינדרים שלו. אלה, עם מגביל זרימת האוויר הנדרש בחוק, מפיקים 460 כ"ס ומעבירים אותם אל הגלגלים האחוריים שרוחבם עומד על 310 מ"מ דרך תיבת הילוכים עם תיבת הילוכים בעלת בדלים מאחורי ההגה להעברת הילוכים מהירה.

פורשה GT3 RSR. אתר יצרן
פורשה GT3 RSR/אתר יצרן

498 אלף אירו, לפני מסים וציוד

ההרחבה המשמעותית לגוף הרכב חייבה את המתכננים לטפל גם בחיפוי החיצוני ובהזדמנות זו הם עשו את זה לאווירודינמי יותר ובעיקר לבעל הצמדה טובה יותר לחלק הקדמי. כמו כן, הם שינו את פתחי יניקת האוויר במנוע (משולבים בספויילר האחורי) בדומה לגרסת הטורבו.

פורשה 911 GT3 RSR החדשה תעמוד בתקנות מגוון מירוצי רכב מסביב לעולם והיא תסופק ללקוחות המזמינים מוכנה לחלוטין למירוץ. זאת כמובן שאלה יפקידו קודם 498 אלף אירו בחשבון פורשה (לפני מסים), לא כולל עלות חלפים מתבקשים וציוד הכרחי למירוצים. שווה?


עוד חדשות ספורט מוטורי בוואלה! רכב

ספרו לנו בפייסבוק של וואלה! רכב מה אתם חושבים על עתידו של הספורט המוטורי בישראל

פורשה GT3 RSR. אתר יצרן
פורשה GT3 RSR/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully