וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לפולקסווגן פאסאט CC

פולקסווגן מחדשת ומותחת את פניה של פולקסווגן פאסאט CC, עם שורה של עדכונים קוסמטיים ובטיחותיים, לצד קו המנועים הנוכחי

ארבע שנים אחרי שהוצגה, מקבלת פולקסווגן פאסאט CC מתיחת פנים ראשונה להארכת שהותה. אלה הן התמונות הראשונות שמפיץ קונצרן הרכב הגרמני שיגיע עימה (ועם עוד חשיפות כמובן) לבכורה רשמית בתערוכת הרכב בלוס-אנגל'ס שתפתח בסוף החודש הקרוב. מרב החידושים מסתכמים בעדכונים וויזואלים קלים ושילוב מערכות בטיחות מתקדמות. סדרת המנועים נותרה כמעט ללא שינוי משמעותי.

הפאסאט CC, מכונית הסאלון-קופה של פולקסווגן, התברגה ב-2008 בין הפאסאט לספינת הדגל פייטון, אך היא מבוססת על המשפחתית הגדולה ועל פי מימדיה עם תוספות כאלה ואחרות להתאמתה לסגמנט. במסגרת מתיחת הפנים החדשה, זוכה הפאסאט CC למראה העדכני של הקונצרן (כמו בג'טה ובפאסאט) עם מספר נגיעות קלות לבידולה כמכונית פאר.

בפרונט הותקנו כעת נורות LED ופנסי בי-קסנון. השכבה הקדמית אמצה את ההופעה המוכרת של פולקסווגן וגם הפגוש נראה עבה יותר משהיה. בחלקה האחורי חידושים דומים, ושם ניתן להבחין בנורות LED ופגוש שהורחב לצדדיו כדי לשוות לה מראה שרירי יותר. בתא הנוסעים אין פריצות דרך, למעט הוספת מערכות בטיחות מסוג התראה נגד הירדמות בזמן נסיעה, נורות דרך אדפטיביות, ניטור שטחים מתים, מערכת זיהוי תמרורים (הקרנה על לוח המחוונים) ועוד. בצד הנוחות התווספו מושבים תומכים יותר ומערכת עיסוי.

סגל המנועים יורכב מחטיבות כוח קיימות, אולם רובן משרתות את המכוניות החדישות ביותר של הקונצרן. גרסאות הבנזין תחלנה עם מנוע ה-1.8 ל' TFSI לו 160 כ"ס, או גרסת הביניים בנפח 2.0 ל' עם 211 כ"ס. מהדורות דיזל בסיסיות תגענה בהספק של 140 עד 170 כ"ס ופליטת CO2 נמוכה ביחס לקבוצת הסאלון בשל המצאות מנגנון 'עצור וסע'. כל המנועים יחוברו לתיבות רובוטיות עם שבעה יחסי העברה, וכן התווסף כסטנדרט דפרנציאל ה-XDS ובחלק מהדגמים גם הנעה כפולה.

בפולקסווגן יש לומר חזו מכירות של כ-300 אלף עותקים בשבע שנים לדגם הפאסאט CC. עם השקת מתיחת הפנים, עולה כי מיום השקתה נמסרו עד כה כ-270 אלף יחידות, כך שהם בהחלט עומדים ביעדי המסירות. המכונית החדשה תוצג כאמור בארה"ב בקרוב, וזמן לא רב לאחר מכן תגיע גם אלינו.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully