וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: קוואסאקי ורסיס חדש עם מנוע ליטר

8.11.2011 / 11:00

קוואסאקי חושפת גרסה מוגדלת ומחוזקת לאופנוע ורסיס הפופולארי. המנוע מגיע מה-Z1000 ומצטרף למתלים ארוכים, רק לכביש

כבר כשהגיע אלינו קוואסאקי ורסיס בשנת 2007, הוא הפך למבוקש מאוד בזכות התמהיל המוצלח שלו. לצד שימושיות מרשימה בחיי היומיום, הראה ורסיס שאין סיבה לוותר על ההנאה שברכיבה, גם בקטעים הספורטיביים וגם ברכיבות ממושכות. אז הוא צויד במנוע שני צילינדרים בנפח 650 סמ"ק שלו 63 כ"ס בלבד.

כעת, כחמש שנים לאחר שהגיע, חושפת קוואסאקי בתערוכת מילאנו לעולם הדו-גלגלי ורסיס משודרג וחזק בהרבה. זה מתוגבר במנוע ארבעה צילינדרים בשורה בנפח 1,043 סמ"ק שמגיע ככל הנראה ישר ממדפי החלקים של ה-Z1000. קוואסאקי אמנם לא מוסרים בהודעתם נתוני הספק וביצועים, אך ניתן להניח כי אלו יהיו דומים לנתוני ה-Z הבכיר. כלומר, 138 כ"ס ב-9,600 סל"ד ו-11.2 קג"מ ב-7,800 סל"ד.

קוואסאקי מגדירים את ורסיס החדש כ'סטריט-טורר' שמסוגל לענג את רוכבו במגוון סוגי רחובות הערים וגם להקיף את העולם לבד או בזוג, כולל היכולת להתאים מזוודות מטען על אחוריו. על יכולות שטח לא מדובר כאן עדיין, אך כן מצוין כי בקצות השלדה יותקנו מתלים ארוכי מהלך בכיול ספורטיבי עם חישוקי 17 אינטש (בדומה למקובל בקרב אופנועי הספורט), תנוחת הרכיבה תהיה זקופה ונינוחה, מיגון הרוח יתכוונן בהתאם לצורכי הרוכב ומכל הדלק יציע נפח מכובד של 21.5 ליטר.

לטובת הרוכב יעמד גם המערך האלקטרוני המוכר של קוואסאקי וזה כולל שני מצבי כוח במנוע (מצב מקסימלי ואחר המעניק כ-75 אחוזים מהכוח), את בקרת המשיכה של קוואסאקי (KTRC) בשלושה מצבי התערבות וכן מערכת למניעת נעילת הגלגלים (ABS) כסטנדרט.

טרם התקבלה תשובת 'מטרו' יבואנית קוואסאקי אודות מועד ההגעה של ורסיס 1,000 ומחירו בישראל.


עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

ספרו לנו מה אתם חושבים על קוואסאקי ורסיס 1,000 בפיסבוק של וואלה! רכב

קוואסאקי ורסיס 1000. אתר יצרן
קוואסאקי ורסיס 1000/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • קוואסאקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully