וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם סיאט איביזה חותכת מחיר

ירון אדרי

8.11.2011 / 16:39

אחרי סקודה פאביה, צ'מפיון מוטורס פותחת במבצע מכירות עבור מכונית הסופרמיני סיאט איביזה שתימכר ב-70 אלף שקלים

לאחר הצלחת מבצע המכירות של סקודה פאביה, פותחת היבואנית צ'מפיון מוטורס במבצע מכירות דומה גם לסופרמיני התאומה סיאט איביזה. עבור פרק זמן מוגבל ומספר מצומצם של כמה מאות יחידות, כך היבואנית, היא תוצע בכל אולמות התצוגה של המותג הספרדי במחיר של 70 אלף שקלים.

המבצע של סיאט שמגיע בהמשך למבצעים אחרים מבית צ'מפיון מוטורס וכן יבואניות אחרות כמו קרסו יבואנית רנו, רלוונטי לגרסה אחת בלבד. מדובר על איביזה ברמת אבזור 'רפרנס', בגרסת מנוע ה-1.4 ל' 85 כ"ס (13.4 קג"מ) ועם תיבת חמישה הילוכים ידנית. מדובר על כמה מאות יחידות שבמלאי היבואנית.

אבזור אביזה רפרנס כולל הגה כוח מתכוונן, מערכת בקרת שיוט, מערכת סיוע בעלייה (HILL HOLD), פנסי ערפל, שני חלונות חשמל, נעילה מרכזית, רדיו דיסק מקורי ועוד. מלבד ההטבה הכספית לרוכשי הדגם במהלך נובמבר יוצעו גם הסדרי מימון אטרקטיביים, והאספקה תהיה מיידית.

בשנתיים האחרונות רשמה סיאט בישראל עלייה של מאות אחוזים בנתוני מסירות רכב חדש, זאת בעיקר בשל הצגת דגמים חדשים מצויידים בתיבה אוטומטית (DSG רובוטית כפולת מצמדים). לאחרונה נרשמה התמתנות במספר המסירות ביחס ל-2010 וכן ביחס לחודשים הראשונים של 2011. בעשרת החודשים הראשונים של השנה נמסרו 3,723 מכוניות חדשות מרביתן איביזה, עלייה של 56 אחוזים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.


עוד על סיאט בוואלה! רכב

יש לכם מה לומר? דף הפייסבוק של וואלה! רכב ממתין לתגובותיכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully