וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכוניות האמינות ביותר של ב.מ.וו

ירון אדרי

9.11.2011 / 11:13

סקר שנערך בבריטניה והקיף 1.2 מיליון מכוניות ליסינג מצא כי דווקא מכוניות ב.מ.וו הןהאמינות ביותר. היצרניות הגרמניות מקדימות את היפניות

ב.מ.וו מייצרת את המכוניות האמינות ביותר בקרב ציי רכב וחברות ליסינג בבריטניה. כך על פי מדד ה-FN50 השנתי הסוקר 1.2 מיליון כלי רכב שבבעלות 50 ציי הרכב הגדולים ביותר בממלכה המאוחדת. זה גילה כי היצרנית הבווארית מצליחה להאפיל על הונדה ולקחת ממנה את התואר החשוב. המכונית המשפחתית, ב.מ.וו סדרה 3 ממשיכה להיות הדגם האמין ביותר שנה שנייה ברציפות.

לסקר השנתי חשיבות גדולה היות והוא בודק כלי רכב שלרוב עוברים שימוש אינטנסיבי יותר במהלך חייהם מכלי רכב שבבעלות פרטית. יש לכך כמובן גם השלכות פיננסיות וחברה המחזיקה בצי רכב גדול לא ממש רוצה לראות מכוניות נכנסנות למוסך חדשות לבקרים ומרוקנות לה את הכיסים. מה רבה ההפתעה היא כי המכוניות האירופיות מקדימות כמעט בכל סעיף את אחיותיהן היפניות, כפי שהדגישו עורכי הסקר.

ב.מ.וו כאמור דורגה כיצרנית האמינה ביותר כשאחריה המתחרה מבית אודי. הונדה שדורגה ראשונה אשתקד בסקר זה כמו בסקרים מקבילים, יורדת למקום השלישי. פולקסווגן מדורגת במקום הרביעי מבין יצרניות הרכב האמינות ואחריה טויוטה, ניסאן, מרצדס, פורד, לקסוס וסקודה.

בדירוג הדגמים ממשיכה להוביל ב.מ.וו סדרה 3 שמקדימה את הונדה אקורד, בדיוק כמו בשנה שעברה. פולקסווגן גולף שאשתקד דורגה במקום העשירי קופצת השנה למקום השלישי המכובד ואחריה התאומה היוקרתית אודי A3 שכלל לא נכללה בעשירייה הראשונה ב-2010. עוד בהמשך הדירוג היפניות טויוטה אוונסיס וניסאן קשקאי שמיוצרות בבריטניה. פולקסווגן פאסאט מדורגת במקום השביעי, אודי A4 צונחת מהקום הרביעי אשתקד לשמיני ואת העשיריה סוגרות מאזדה 6 וב.מ.וו סדרה 5.

כשמדובר בציי רכב בסדרי גודל שכאלה, חשובה גם אמינות מכוניות מסחריות. בדירוג על פי יצרניות פולקסווגן מדורגת ראשונה ואחריה פורד, מרצדס, פיאט ורנו. אלא שאם אתם נדרשים לבחור דגם ספציפי שישרת אתכם, מרצדס ספרינטר היא המסחרית האמינה ביותר ואחריה פורד טרנזיט, פולקסווגן קאדי, פורד קונקט ופולקסווגן טרנספורטר.


עוד מבחני אמינות בוואלה! רכב

כנסו לפורום הרכב של וואלה!

וואלה! רכב אצלכם גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully