וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר ונכלא נהג שנתפס במהירות של 214 קמ"ש

12.11.2011 / 16:49

נהגים שמכפילים את מהירות הנסיעה המותרת, 100 נהגים שיכורים, 100 החרמות רכב ו-90 הורדות מהכביש בסוף השבוע

מהירויות מופרזות במיוחד, עשרות שיכורים והחרמות כלי רכב מילאו את הפעילות המשטרתית בדרכים בסוף השבוע האחרון. מבין המקרים הרבים, בלט נהג ממהר במיוחד, שנתפס היום (שבת) בכביש 40 במוך לצומת גורל על ידי מכמונת דבורה במהירות של 214 קמ"ש. שוטרי משטרת התנועה עצרו את רכבו של זה ולא הסתפקו במתן דו"ח וזימון לבית משפט, אלא גם עצרו את הנהג ל-24 שעות, לאחר שהתברר לאלה כי לו שלל עבירות תנועה קודמות, בניהן גם נהיגה במהירות מופרזת.

בצאת השבת יובא הנהג מול שופט עם בקשה להארכת המעצר עד תום ההליכים. זו אינה הפעם הראשונה בה מבוצע מעצר על עבירת מהירות, אך הדבר ממחיש את התרחבות מגמת המאבק המשטרתי בעברייני תנועה.

שוטרי משטרת התנועה הופתעו לגלות בסוף השבוע מקרה חריג נוסף בו נמצא נהג תושב הגליל נוהג בכלי רכב מפורק לחלוטין. רכב זה נוסר מכל כיוון וממנו הוסרה כמעט לגמרי המעטפת החיצונית ולו אין כמעט כל אביזרי רישוי חיוניים. בוחן מטעם משטרת התנועה הוריד מיד מהכביש את הרכב הלא חוקי וכנגד נהגו נרשם דו"ח.

בנוסף לנהג זה, משטרת התנועה מספרת גם על 100 נהגים שנתפסו נוהגים תחת השפעת אלכוהול ברמות שונות מעל המותר. אלה לא רק קיבלו זימונים למשפט, אלא גם רכבם נלקח מהם ל-30 יום. כמו כן, גם 90 כלי רכב הורדו מהכביש בשל ליקויים שונים.

ממשיכים לדבר על עבירות תנועה בפייסבוק של וואלה! רכב

עוד חדשות רכב בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully