וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: שברולט טרייל בלייזר חדש

רכב הפנאי האמריקני של שברולט עוצב, התחזק והתהדר במסגרת הצגת דור חדש שנחשף בדובאי. בישראל שוקלים בחיוב להביאו בשנה הבאה

שברולט טראווארס מיוצג היום כרכב הפנאי (פול-סייז) האמריקני היחיד הנמכר בישראל מחטיבת ג'נרל מוטורס (הקפטיבה קטן ועממי). אולם, השקת טרייל בלייזר החדש בתערוכת הרכב בדובאי עלולה לשנות את מאזן הכוחות, מאחר והיבואנית UMI שוקלת אם יש מקום להביאו ארצה במהלך 2012. זאת לאחר ששיווקו הופסק לפני מספר שנים, כמו גם זה של איסוזו רודיאו שנגנז ב-2004.

טרייל בלייזר החדש, דור שני, מבוסס על מכלליו של הטנדר קולורדו תאום איסוזו D מקס (שאף הוא זכה לגרסה חדשה לאחרונה). עיצובו החיצוני, כאן במהדורת טרום-יצור, נעשה בפיקוח חטיבת המעצבים בברזיל, שהתאימה לו הופעה גלובאלית עם מאפיינים שיש בהם מהרוח האירופית, בפרט בחלקי השבכה הקדמית והמותניים שנראים צרים יותר וקומפקטים. על הסגנון אומרים בשברולט כי מידותיו תתאמנה לקהל האמריקני, אבל הדגש הוא גם על המזרח התיכון. "הוא משקף כמה השוק במזרח התיכון הוא חלק מהתפתחות המוצר. הוא יהיה לאחד מרכבי הפנאי החשובים ביותר שלנו באיזור זה בזכות חוסנו ואיכותו".

תיאורי תא הנוסעים מלמדים על שבעה מושבים מלאים, בריווח נדיב בין השורות, ואפשרות קיפול להעצמת נפח תא המטען לכמה אלפי ליטרים. "התקנת השורות נעשתה עם מחשבה אמיתית לאפשר הושבה לאנשים גדולים וקטנים כאחד. אין צורך לשלוף את ספר ההדרכה ולשבור את הראש איך לקפל ולסדר", כך סגן נשיא שברולט במזרח התיכון. הקונסולה הקדמית מפוסלת עם מתגים אינטואטיבים לשימוש הנהג והנוסע, והיא תכלול פרט לבקרת אקלים מפוצלת ומערכת שמע משובחת גם כניסות לרוב המכשורים האלקטרונים (USB וכדומה).

על מנועים לא מפרטים בהרחבה ב-GM, ורק מספרים שיחידת ה-2.8 ל' מסדרת 'דיורמקס' (טורבו-דיזל בגאומטריה משתנה) תהיה הראשונה בהיצע טרייל בלייזר החדש, כאשר אליה תוצמד תיבת שישה הילוכים אוטומטית. בישראל כאמור בודקים כדאיותו לשוק המקומי, ואם אכן תתקבל החלטה לשווקו, סביר שנראה אותו על כבישים ישראלים מתישהו בשנת 2012.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully