וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ריגול: מרצדס SL

תחת הסוואה כבדה נבחנת לאחרונה מרצדס SL חדשה במסלולי אירופה. תמונות ריגול ראשונות מלמדות על כיוון המעצבים, וקצת על הכוח שהיא אוצרת בחזית

מרצדס בחרה בכיוון עיצובי ברוח רטרו, שמבליט בחוזקה את המשולש הכסוף כפי שהיא עשתה בשנות ה-80. התכנון של המכוניות אף חולק קווי מתאר עם הוותיקות, כשמרביתן מחוזקות בצללית נמוכה ושרירית, צמיגים רחבים וקורות עבות. אבל, אם יש מכונית אחת שמנחה את כולן בדרכה היא ה-SLS AMG, מכונית העל בעלת המנוע האטמוספרי העוצמתי. כעת, אנו מקבלים תיעוד ראשון ל-SL הצעירה שצועדת בעקבותיה.

במרצדס חשפו רק חלק מהפרטים אודות הדור השישי, והשיתוף הנדיב עם האחרות הבכירה. בין היתר הצהירו על שלדת אלומיניום קלה וחזקה שתשפר את ביצועי הכביש באופן ניכר, עם הפחתה ממוצעת של למעלה מ-100 קילוגרמים ממשקלה. המתלים, ההיגוי, הבלמים, תיבת ההילוכים (שבעה יחסי העברה) ומרבית המכניקה (למעט המנוע), כולם יגיעו ישירות מה-SLS AMG.

המנוע ב-SL אכן עדיין נותר בגדר תעלומה, למרות שמרצדס לא מפתחת כרגע מנועים נוספים. אולם כלי-התקשורת בגרמניה טוענים לחטיבת כוח שישה צילינדרים משופרת, לצד בכירה עם שמונה צילינדרים. התפוקה תנוע בין 400 ל-580 כ"ס במהדורת ה-AMG של ה-SL.

מבחינת הופעה מותר להמר שה-SL תאמץ לא מעט סממנים מכל קו הדגמים. ההבדלים בין הגרסה הקיימת ליורשת בולטים רק בהתמקדות באיזור השבכה הקדמית והמותניים, שכן את האחוריים רואים רק באופן חלקי. יחד עם זאת, ניתן לראות שמבנה תא המטען שפוף יותר כלפי הקרקע, מה שלכאורה רומז שמידת ההשקעה בעיצוב בתי-התאורה תבדל את שתי המכוניות בצורה ברורה יותר.

את ה-SL החדשה נראה על הכביש לקראת שנת 2012, עם תצוגות מוקדמות בתערוכות רכב בינלאומיות.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully