וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכיפה סמויה: מאות נהגים נתפסו

משטרת התנועה הפעילה בשבוע האחרון עשרות ניידות סמויות שהביאו לתפיסת מאות נהגים שעברו על החוק, ביניהם שיכורים, מדברים בנייד ללא דיבורית וכן נאכפו מעשי בריונות כביש

172 ניידות סמויות חברו בשבוע שעבר למערך הרגיל של משטרת התנועה. זאת במטרה לתגבר את האכיפה בכבישים ולמנוע סיכון חיי אדם. במסגרת המבצע, שנתמך ומומן על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, התמקדו השוטרים בבריוניות כביש ועבירות חמורות. בשבוע שחלף נתפסו מאות נהגים שביצעו עבירות תנועה מסכנות חיי אדם, כאשר לחלקם נפסל הרשיון ולאחרים הושבת הרכב לתקופה של כ-30 יום. כך מוסר דובר אגף התנועה במשטרה, רפ"ק יגאל הבשור.

פעילות האכיפה הסמויה בכלי-רכב שכורים הביאה ללכידתם של 228 נהגים שביצעו עקיפות תוך חצית קו הפרדה רצוף, 83 נהגים נתפסו נוהגים ועוקפים באמצעות השוליים, עשרות נהגים שיכורים נעצרו, ו-50 נהגים נתפסו באי מתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר חצייה. גם משתמשים בטלפון נייד בזמן נהיגה הרגישו היטב את נוכחות המשטרה. בפעולת הסיורים נרשמו דוחות על שימוש בנייד ללא דיבורית בהיקף של כ-400,000 שקלים, כולל 4 נקודות לכל אחד מ-400 הנהגים שביצעו את העבירה.

בנוסף לכך, ריכזה משטרת התנועה כמות גדולה של סיירת אופנועים סמויה בכבישים אדומים מרובי תאונות. כביש 70, 65 ו-31 זכו למרב תשומת הלב המשטרתית. פרט למקרים לעיל, רשמה סיירת האופנועים עוד עשרות דוחות על בריונות כביש ו-100 דוחות נרשמו על אי-חגירת חגורת בטיחות. עוד נמסר כי השבוע נפסלו רשיונותיהם של 200 נהגים בגין עבירות תנועה מסוכנות, בהתאם למדיניות האכיפה הממוקדת.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully