וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: הונדה CR-V החדש

הונדה מנצלת את תערוכת לוס-אנגל'ס להשיק את הדור הרביעי לרכב הפנאי המשפחתי CR-V. האם עיצוב מודרני ומנועים נקיים יותר יספיקו לו מול הכוחות הדרום-קוריאניים?

חודש אחרי הקדימונים שדלפו לרשת, הונדה הציגה אמש (רביעי) במסגרת תערוכת לוס-אנגל'ס את הדור החדש לרכב הפנאי הקומפקטי CR-V. בחברה היפנית תולים תקוות גדולות על כתפיו של הקרוסאובר, כאן בגרסתו לשוק האמריקני, לאחר שהחברה ספגה ביקורות צוננות על הסיוויק סדאן החדשה, וכשהיא עתידה להשיק בשנה הקרובה מחליפה לאקורד. ה-CR-V נחשב עד עתה לאחד מכלי-הרכב הפופולארים ביותר בסגמנט בארה"ב, מאז שהחל ייצורו ב-1995, והיה שני רק לפורד אסקייפ בנתח המכירות.

ה-CR-V החדש מציג גישה חיצונית דומה לדור הקודם, עם עיצוב שמושפע מקו הדגמים הנוכחי בהונדה, וקצת השראות מקבוצת המיניוואנים (אודיסי) והג'אז החדשה. לדברי הונדה, הוא מבוסס על פלטפורמה אותה הוא חולק עם הסיוויק, ומרבית המכללים הטכנולוגים גם הם הושאלו מהמשפחתית הבינונית. למרות זאת, ה-CR-V מקבל תא נוסעים מרווח יותר ואיכות חומרים גבוהה מזו המחפה את הקבינה של הסיוויק.

אחד המאפיינים הבולטים השנה, למרבה הצער, הוא מעבר מהגה הידרואלי למערכת חשמלית מלאה, כפי שעושות מרבית היצרניות בניסיון לחסוך בעלות ומשקל. עוד בעניין זה אומרים בהונדה כי הושקעו מאמצים בחוזק המבני בקורות מאחור, אך תוך התחשבות במקדם הגרר ובביצועי המנועים. בחברה מספרים על הפחתה של 0.3 ש' בתאוצה ל-100 קמ"ש אל נתון של 11.9 שניות.

המנוע הבסיסי של ה-CR-V בארה"ב יגיע בנפח של 2.4 ל' עם 185 כ"ס ו-22.5 קג"מ, ובשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם חמישה יחסי העברה בלבד. הכוח יעבור להנעה קדמית או כפולה, אולם מערכת זו מחליפה את המנגנון בדור השלישי עם בקרת משיכה אלקטרונית, שלמעשה מחלקת את העוצמה בין הסרנים, ויכולה לשלוח גם עד 100 אחוז לכל אחד מהקצוות. על אף שמערכות ההינע נותרו די דומות (הפרשים זעומים בעוצמה), בהונדה מתחייבים לצריכת דלק משופרת שתעמוד על כ-14.3 ק"מ לליטר בממוצע.

בתא הנוסעים של ה-CR-V יחול שיפור מסוים במרחב המחייה, עם התמקדות בפרטים הקטנים, אך גולת הכותרת היא דיפוני הפנים שהשתפרו פלאים לטענתם. גם ברשימת האבזור ניתן יהיה למצוא פריטים חשובים כסטנדרט כגון כניסות USB, ממשק בלו-טות' מובנה, בקרת שיוט, מערכת בידור חדשה, בקרת אקלים מפוצלת ועוד הרבה מרכיבים שנוספו.

הונדה תשווק את ה-CR-V החדש החל מחודש דצמבר הקרוב. לישראל הוא צפוי להגיע במהלך שנת 2012 ככל הנראה.

לצפייה בסרטון עם ביצועי ההונדה החדשה היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

עוד חדשות בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully