וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A1 נחשפת בגרסת ספורטבק

19.11.2011 / 13:32

אודי A1, המכונית הקטנה והמצליחה של אודי מקבלת זוג דלתות נוסף מאחור בדגם שנקרא ספורטבק. עכשיו תהיה עוד יותר מושכת לקניה?

אודי A1 ספורטבק החדשה נחשפה. כשנה וחצי לאחר שטעמנו לראשונה מה-A1 החדשה של אודי בהשקתה בגרמניה, אודי חושפת לה גרסה שניה. זו החדשה מקבלת את השם המוכר באודי, ספורטבק ומאחוריו עומד הגברת השימושיות עם התקנת זוג דלתות נוסף מאחור.

ההצלחה הרבה לה זכתה אודי A1 בעולם הודות לעיצוב הנאה שפגש את האיכויות הגבוהות של החברה, עם המנועים המתקדמים ובגוף קטן יחסית, הצליחה לתקן את ניסיון העבר הרע של אודי עם קבוצת המכוניות הקטנות. בם בישראל נחלה אודי A1 הצלחה רבה וזו נמכרה בעותקים רבים. הצלחה אשר שכנעה את אודי להשיק לזו גם גרסה שימושית יותר, הפעם עם 4 דלתות לטובת הנוסעים גם מאחור.

בעוד שממד האורך נותר ללא שינוי (395 ס"מ), הגוף מעט התרחב וגבה במילימטרים אחדים, אך לדברי אודי, די היה בכך כדי לשפר את המרחב בעיקר מאחור. למרות הוספת הדלתות, על פי התמונות ניתן לראות כי אנשי אודי הצליחו לשמור על המראה הצעיר של ה-A1. החזית שלה נותרה תוקפנית וספורטיבית, קווי הפרופיל שמרו על כוחם וגם הגג המשתפל לאחור נותר כמעט ללא שינוי.

בחזית, ניתן יהיה למצוא של מנועי בנזין ודיזל שהספקם נע בין 86 ל-185 כ"ס. גרסת הבסיס (1.2 TFSI) מצטיינת בצריכת דלק מרשימה של כ-19 קילומטרים לליטר. מעל זו נמצאת גרסת ה-1.4 TFSI שמפיקה 122 כ"ס משימוש במגדש טורבו יחיד, כאשר בקצה ההיצע נמצאת גרסת ה-1.4 TFSI כפולת המגדשים (טורבו משולב עם מגדש 'על') וזו מפיקה 185 כ"ס. הביצועים בהתאם עם 7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 227 קמ"ש. שתי האחרונות יוצעו כאופציה גם עם תיבת ה-DSG בעלת 7 הילוכים.

אודי A1 ספורטבק תגיע לאולמות התצוגה מסביב לעולם בתחילת 2012 וגם אלינו אולם, בעוד שבגרמניה גרסת הבסיס תעלה כ-85,000 שקלים, מחירה של זו כאן (לפני מסים מקומיים טרם נקבע).

עוד חדשות רכב בוואלה! רכב

אודי במדריך הרכב הגדול

ממשיכים לדבר על אודי A1 בפייסבוק של וואלה! רכב

השקה אודי A1. אתר יצרן
השקה אודי A1/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully