וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס GS250 חדשה נחשפה

לקסוס חשפה בסין מהדורה מפוארת אך מוזלת למכונית הסאלון, עם מנוע 6 צילינדרים לו 204 כ"ס, ובשידוך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים. בישראל בעוד כחצי שנה

לקסוס, חטיבת הפאר של טויוטה, חושפת גרסה עממית ומוזלת למכונית הסלון שלה, ה-GS. זו תסגור את סדרת הדגמים, ה-300 ו-450 ההיברידית מלמטה, ותנסה להיאבק על מקומה מול מקבילות דומות, בעיקר גרמניות, במרצדס (אי קלאס), אודי (A6) וב.מ.וו (סדרה 5) הבסיסיות. מהדורת ה-250 סדאן תהיה אמנם זולה יותר וחלשה מאחיותיה הבכירות, אך תכיל את כל מערכות הבטיחות, האבזור וחסכון המשרתות את המותג, כדי לא לפגוע בתחושת הפאר והאטרקטיביות.

ה-GS החדשה, יש לציין, מתהדרת במידות כמעט זהות לדור היוצא: אורכה מקצה לקצה 4.85 מ' ורוחבה 1.84 מ'. בסיס הגלגלים מיוצב על 2.85 מ' ותא המטען בנפח של 556 ל'. תא הנוסעים מאופיין בקווים נקיים, כורסאות כמושבים, מערכות בידור משוכללות והנדסת אנוש מתקדמת. בלקסוס מציינים כי המרחב במושב האחורי שופר וכעת היושבים בו ימצאו יותר מקום לרגליים וגם איכות חומרים גבוהה מבעבר. המעטפת ההגנתית מרשימה גם היא: מנגנון קדם-תאונה, בקרת סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, ראיית לילה, שש כריות אוויר ובקרות יציבות ובלימה.

בניגוד למקובל במשולש הגרמני (אודי, ב.מ.וו ומרצדס), שם נעשה שימוש נרחב במנועי ארבעה צילינדרים טורבו, לקסוס תחמש את ה-GS במנוע בנזין שישה צילינדרים אטמוספרי. הנפח עומד על 2.5 ל' (24 שסתומים), כאשר ההספק המרבי הוא 204 כ"ס ב-6,400 סל"ד ו-26.2 קג"מ החל מ-4,800 סל"ד. הכוח עובר לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת ששה הילוכים אוטומטית עם תפעול מגלגל ההגה. הביצועים הרשמיים מספרים על האצה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות, מהירות מרבית של 217 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 10.9 ק"מ לליטר.

לקסוס תחל לשווק את הדגם במהלך הקיץ הקרוב, לצד גרסת ה-450 ההיברידית החדשה שנחשפה בתערוכת ז'נבה האחרונה. מיבואנית לקסוס לישראל לקסמוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי המכונית תגיע לארץ במרץ, וגרסה היברידית תחבור אליה במאי.

עוד חדשות בוואלה! רכב

ממשיכים לדבר על לקסוס GS250 החדשה בפייסבוק של וואלה! רכב

מדברים על מכוניות ואופנועים בפורום הרכב של וואלה!

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully