וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ריגול: ריינג' רובר 2013

ריינג' רובר החדש נלכד בתמונות ריגול של צלמי אירופה במהלך מבחני מסלול מפרכים. ההספק המשוער, בין 260 ל-500 כ"ס. על הכביש בעוד שנה

בזמן שכל קהילת לנד-רובר מצפה במתח ליורש הדיפנדר המיתולוגי - ושקדימון לו הוצג בתערוכת לוס-אנגל'ס האחרונה, אחיו המפואר והיוקרתי ריינג' רובר תועד על מסלולי המירוצים באירופה במבחנים ראשונים. בתמונות ריגול אלה, באדיבות גיא אביטל, אפשר לראות אותו תחת הסוואה חלקית לקראת השקה ב-2012. ולפי דיווחי כלי-התקשורת בבריטניה, יש בהחלט למה לצפות בעוד כשנה.

הדור החדש של הריינג'-רובר יורש את המודל הקיים מ-2001 (לאחר חמש מתיחות פנים מקיפות). הוא יהיה שונה משמעותית מקודמו, בפרט בפן הויזואלי, ולמעשה נוטש חלקית את המבנה הקלאסי המרובע שהפך לסימן ההיכר שלו, ובכלל של המותג. גם בתמונות הריגול, ניתן להבחין בבירור שהפרונט התעגל, התקרה קמורה ופנסי החזית אמצו מבנה פחות קרבי.

מהנדסי הרכב שמו דגש על מאסת הרכב. וכאן עולה כי משקלו של הריינג' רובר החדש הופחת במספר אחוזים מהנוכחי (כמה עשרות קילוגרמים) על ידי שימוש בפלטפורמה משופרת של יגואר המבוססת אלומיניום, וכן על ידי הסרת מרכיבים כבדים מגופו והתקנת חיפויים מחומרים קלים יותר, חלקם שובצו באזור הדפנות ובתא המטען. לנד רובר אף תנצל את התבנית המשודרגת להפקת גרסה משפחתית עם שבעה מושבים, בפעם הראשונה בתולדות הסדרה.

מנועי הריינג רובר החדש יגיעו בהספקים שינועו מ-260 ועד 530 כ"ס. יחידות הבסיס תהיינה עם ששה צילינדרים והבכירות שמונה עם מגדש-על. שני מנועי-טורבו דיזל צפויים להיות מושקים במועד הבכורה הרשמי בתערוכת ז'נבה במרץ הקרוב, כאשר בהמשך הדרך צפוי להצטרף מנוע כלאיים (היברידי).

לנד רובר במדריך הרכב של וואלה!

ספרו לנו מה דעתכם על הריינג'רובר החדש בפייסבוק של וואלה! רכב

מדברים על מכוניות ואופנועים בפורום הרכב של וואלה!

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully