וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן פאסאט אולטראק יורדת לשטח

24.11.2011 / 6:22

פולקסווגן משחררת פרטים ראשונים על גרסת הפנאי לפאסאט המשפחתית. האולטראק מצוידת בהנעה כפולה ומנוע טורבו-דיזל לו 140 כ"ס

פולקסווגן משתעשעת מידי פעם בכאילו-שטח. היא עושה את זה הרבה שנים וכל פעם תחת כותר אחר (ע"ע סקודה סקאוט). כשהשוק משתנה, כמו למשל מול הצמיחה העקבית בסגמנט הקרוסאוברים, היא לוקחת יוזמה ומאלתרת מהדורות פנאי מתחכמות לחובבי השבילים המנוסים יותר. כך היא עושה כעת (שבועות לפני הבכורה הרשמית בטוקיו) למשפחתית הגדולה פולקסווגן פאסאט. זו מוסיפה החל משנה הבאה קרוסאובר רך בשם אולטראק (ALLTRACK) שמאמץ דמות קשוחה וגבוהה. וכן, בפרוש יש לו זיקה לאודי אולראוד היוקרתי.

השיטה דומה לזו של אודי, והיא מתבססת על שימוש במיגון כבד לדפנות הרכב וגחון מוגבה בכמה סנטימטרים, כדי להימנע מחיכוך בסלעים ומהמורות. במבט חיצוני, מובדלת האולטראק מהפאסט הרגילה בחישוקים גדולים (18 אינטשים), קשתות גלגלים מורחבות, פגוש קדמי בעיצוב שונה במקצת ובסף קדמי משולב בפגוש. בתא הנוסעים כמעט ואין שינויים להוציא בורר תכונות השטח (בקרת מדרון, דיפרנציאל אלקטרוני ובקרת יציבות). במפרט תוספות כממשק בלו-טות' (סטנדרט), בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי אלקנטרה ובקרת שיוט. תא המטען גדל מ-603 ל' במצב רגיל ל-1,705 ליטר בקיפול המושבים בשורה השנייה.

מערכת ההנעה הכפולה של האולטראק היא ה-4 Motion, המוכרת מדגמים בכירים. זו שולחת את הכוח לסרנים לפי התוואי תחת הגלגלים וכשניתן האות, באיבוד אחיזה בד"כ, בקרת האלדקס יכולה לפצל את הכוח ולשלוח 100 אחוז אחורנית. המנועים של האולטראק יגיעו בנפח של 2.0 ל' טורבו-דיזל (TDI) בתפוקה שתחל ב-140 כ"ס ועד ל-170 כ"ס בחבילות מפוארות ויקרות. החיבור הוא לתיבה רובוטית כפולת מצמד (DSG) לה ששה הילוכים, ואופציה לתיבה ידנית ביחסי העברה זהים.

טרם נמסרה תגובת יבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס אודות מועד הגעתה של הפאסאט אולטראק לישראל.

פולקסווגן במדריך הרכב של וואלה!

מצטרפים לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מדברים על מכוניות ואופנועים בפורום הרכב של וואלה!

פולקסווגן פאסאט אולטראק. אתר יצרן
פולקסווגן פאסאט אולטראק/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully