וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ב.מ.וו תניע את טויוטה

ב.מ.וו מפתחת מערכת יחסים עם טויוטה בתחום מנועי הדיזל והכלאיים. ההכרזה על ההסכם תתרחש ככל הנראה בתערוכת טוקיו בימים הקרובים

האם טויוטה וב.מ.וו מנהלות מגעים אודות שותפות טכנולוגית? כך לפחות עולה מתוך רצף דיווחים מקבילים של כלי התקשורת ביפן וגרמניה מהימים האחרונים. על אף שב.מ.וו טרם הגיבה רשמית לפרסומים השונים, בכירים המקורבים לעניין הדליפו כי הכרזת ההתקשרות ביניהן מתוכננת למסגרת תערוכת הרכב בטוקיו שתפתח בקרוב. טויוטה הגיבה בינתיים בחצי שלילה ל'אוטוניוז אירופה': "ספקולציה".

תחת ההסכם המתואר, תוכלנה היצרניות להדק את הפיקוח על עלויות היצור ולקצץ על פי הצורך בהוצאותיהן, ובהתאם לכך לבצע שינויים מבניים וכלכליים עתידיים. ב.מ.וו שיזמה את השותפות, תאפשר לטויוטה לעשות שימוש במנוע ה-2.0 ל' טורבו-דיזל עבור כלי-הרכב הפרטיים של המותג היפני. טויוטה מצידה, תפחית את עלויות ייצור מנועי הדיזל במפעלים המרוחקים שלה בפולין, וגם תוכל לקצץ בכך את מכסת הייצור בארץ המוצא ביפן ולהתרכז בתחומים חשובים לה יותר, כמו למשל הנעה בחשמל.

יש להזכיר כי ב.מ.וו וטויוטה חתמו על חוזי עבודה מול כמה יצרניות בשנים האחרונות. עבור טויוטה מדובר בשותפות שנייה בתוך חצי שנה בלבד, לאחר שבמהלך הקיץ האחרון הגיעה להסכם טכנולוגי עם פורד לייצור טנדרים ומשאיות מסחריות מונעים במערכת הנעה היברידית ב-2012. ב.מ.וו, שלה כבר מערכת יחסים מבוססת עם קונצרן פיג'ו-סיטרואן (מנועי THP ופלטפורמות) תנסה לחזק את ענף הכלאיים בסיועה של טויוטה. שמועה או אמת? נחכה לפתיחת תערוכת הרכב בטוקיו כדי לחדד את הדברים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully