וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועת הרכבות לבאר שבע וירושלים תושבת זמנית

תנועת הרכבות בקו תל אביב-באר שבע וקו תל אביב-ירושלים תושבת החל מיום שישי למשך שבועיים בעקבות עבודות שדרוגים בקווי המסילות

שוב שיבושים בקווי רכבת ישראל. הנהלת הרכבת מודיעה כי החל מיום שישי הקרוב, ה-2 בדצמבר, תושבת לתקופה של שבועיים תנועת הרכבות בקו תל אביב-באר שבע ובקו תל אביב-ירושלים בשני הכיוונים. זאת בעקבות עבודות שמתבצעות על תוואי הנסיעה במסגרת פרויקט הכפלת ושדרוג המסילות. התנועה תשוב לסדרה במוצאי שבת ה-17 בדצמבר.

לנוכח העבודות בשטח, משרד התחבורה בשיתוף רכבת ישראל יתגברו את מערך התחבורה הציבורית ותנועת האוטובוסים ליעדים שצויינו. כך למשל, בין הימים ראשון לחמישי, תתוגבר פעילות האוטובוסים בין להבים לתל אביב בשעות הבוקר ואחר הצהריים. פירוט הפעילות המלא פורסם באתר האינטרנט של רכבת ישראל.

ברכבת ישראל מדגישים כי יש לשים לב לשינויים בלוח הזמנים. לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל תחנות בית שמש, ירושלים גן החיות התנ"כי, ירושלים מלחה, קריית גת, להבים-רהט, באר שבע צפון/אוניברסיטה, באר שבע מרכז ודימונה. הרכבות הנוסעות בקו נהריה/חיפה-באר שבע תופעלנה מ/עד תחנת תל אביב ההגנה. כמו כן, לא תופעלנה רכבות נוסעים בקו בית שמש-ירושלים בשני הכיוונים ולא תופעלנה רכבות נוסעים בקו באר שבע-דימונה בשני הכיוונים.

"אנו מודים לנוסעים על סבלנותם במהלך השנים האחרונות, בהן ביצענו סגירות קווים זמניות על מנת לזרז את סיום הפרויקט המורכב", כך מוסרים הנהלת הרכבת. עוד הם מוסיפים כי "החל מלו"ז קיץ 2012 שיפורסם בחודש מאי, תפעיל רכבת ישראל רכבות לבאר שבע, דרך נתב"ג, כל שעות היממה. כמו כן, נגדיל את תדירות הרכבות בין באר שבע ותל אביב ותופעלנה רכבות ישירות בהן זמן הנסיעה בין באר שבע והמרכז יעמוד על כ-52 דקות בלבד".

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully