וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו סניק וגרנד-סניק מתחדשים

רנו סניק ואחיו גרנד-סניק מקבלים שדרוג של אמצע החיים. מותחים את חזותם, מעדכנים את הפנים ומצטיידים במנועי דיזל חסכוניים. על הכביש ב-2012

עם שנת 2012 בפתח, גם רנו בוחרת לעדכן את אחד מכלי הרכב החשובים שלה, המיניוואן הקומפקטי הפופולארי ביותר באירופה סניק ואחיו הגדול גרנד-סניק (היקף מכירות של כ-3.9 מיליון עותקים מ-1996). השינויים החשובים מתרחשים השנה הן מבחוץ והן מבפנים, אך כמקובל בימינו מרכזת היצרנית הצרפתית את עיקר משאביה בהפחתת הנזק לסביבה (CO2) וקיצוצים משמעותיים בתצרוכת הדלק של מנועי הדיזל והבנזין. עוד בהיצע ריפודים מפוארים, מערכות בידור חדשות וקווי מתאר חיצוניים עם אופי "דינאמי" ואטרקטיבי.

סימן שאלה כרגע מרחף סביב תיבת ההילוכים האוטומטית, שכן ברנו לא מציינים אם סדרת המנועים החדשה תחבור אל תמסורת כפולת מצמד, אליה נחשפנו לראשונה במבחן של פלואנס דיזל. מנוע הסולר הבסיסי בכל אופן, המותאם לשני האחים, מרוויח לראשונה מטכנולוגיות מסבב הפורמולה 1 כאשר מנגנוני 'עצור וסע' ובלימה רגרנטיבית (אגירת אנרגיה מכוח האטה) נכנסים לחלק מהחבילות המוצעות.

יחידת ה-DCI הבסיסית בנפח 1.5 ל' תשחרר לאוויר רק 105 גק"מ, ומעודכנת בצריכת דלק נמוכה ב-12 אחוזים ביחס לדור הקודם. היא תעמיד את הנהג מול נתון מצוין של 4 ליטר לכל 100 ק"מ (25 ק"מ לליטר) כאשר ההספק המרבי הוא 110 כ"ס, במומנט מתוגבר ל-26.9 קג"מ ב-1,750 סל"ד, לעומת 20.8 קג"מ. מעליו בארסנל, רנו פיתחה גרסה משודרגת ל-130כ"ס (114 גק"מ) עם צריכת דלק מופחתת ב-20 אחוזים בהשוואה למנוע ה-1.9 ל' המיושן. מנוע הבנזין עולה ל-115 כ"ס (110) ויצרוך בממוצע כ-15 ק"מ לליטר ויפלוט 134 גק"מ.

השינויים החיצונים באים לידי ביטוי בטאצ'ים קטנים בבתי-התאורה בשני הקצוות, עיבוד מושך יותר של הפרונט וכן תוספות של חישוקים חדשים בעיצוב ספורטיבי. בנוסף לאלה, רנו תציע לבחירה שני גוונים חדשים: אדום וכחול, ונורות LED במהדורות הבכירות.

בתא הנוסעים הדגש ניתן למערכות הבטיחות האקטיביות. לראשונה, מצויידים מובילי הנוסעים במנגנון ה-Visio System המורכב משתי מערכות פיקוח חיצוניות, העוקבות אחר נתיב הנסיעה הישר באמצעות התרעה על סטיה מנתיב, ותאורת ליליה אדפטיבית המזהה קרבה מסוכנת של כלי-רכב ומחליפה על פי הצורך בין אור גבוה לדרך. עוד בחבילה מנגנון למניעת הדרדרות לאחור, ובצד הבידורי מערכת שמע משודרגת של BOSE, עם צגים רחבים במרכז הקבינה.

שיווקם של רנו סניק וכן גרנד סניק באירופה יחל בינואר. מיבואנית רנו לישראל קרסו מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי שני הדגמים יגיעו לארץ ברבעון הרביעי של 2012.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully