וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה מיוגן CR-ZICF, רק באירופה?

הונדה וסדנת מיוגן מפיקות מהדורה נוספת של ההיברידית הספורטיבית CR-Z, מצוידת ב-172 כ"ס ותקן הפצה בלעדי לשוק באירופה. ומה עם שאר העולם?

גם עכשיו שורר ערפל סביב השאלה אם סדנת מיוגן מתכוונת לייצר עוד עותקים של CR-Z, מעבר לאותה מכונית אב-טיפוס יחידה. להזכירכם, מיוגן שדרגה את ההיברידית הספורטיבית עם מקצה שיפורים עתיר תכונות, שהזניק את הספקה המרבי ל-200 כ"ס על ידי הוספת מגדש על למנוע הכלאיים (1.5 ל'), כשמולה בגרסת המפעל מחלץ המנוע רק כ-122 כ"ס. ואולם כעת מסתבר, כי מיוגן נענתה לתחינות הקהל ותפיק מכונית נוספת, הפעם בייצור סדרתי, אך רק לשווקים מצומצמים ובהספק מופחת ל-172 כ"ס.

מהיבט טכנולוגי קרובה המיוגן CR-Z iCF לגרסה הקיצונית, ועושה שימוש באותו מגדש על שיעניק לה לדברי הונדה ביצועים שווי ערך ל"הונדה סיוויק טייפ R" (לא שהאחרונה הרוויחה מחמאות). עם 172 כ"ס בקנה ומערכות פליטה ויניקה מוגדלות, המכונית תאיץ ל-100 קמ"ש בזמן של 6.1 שניות (כ-3 שניות מהר יותר מ-CR-Z המקורית) ומהירותה המרבית תהיה למעלה מ-215 קמ"ש. מי שחושש מצריכת דלק גבוהה (בכל זאת מכונית היברידית), ימצא בלוח המחוונים את בוררי הנהיגה של מערכת ה-IMA לשליטה על פעולת המנוע ואופי ההיגוי והמצערת.

מרטין מול, ראש הונדה בבריטניה, טוען כי הקהל המקומי מצפה בקוצר רוח לגרסה קרבית של ה-CR-Z, וכולם התאכזבו כשנודע שמיוגן לא תפנה לייצור סדרתי במהדורת ה-200 כ"ס. "הכישוף של 'מיוגן-אירופה' ינגיש את ה-CR-Z לחובבי הנהיגה הספורטיבית. תהיה לנו מכונית הוט-האץ' שנוכל להתחרות עימה בסגמנט, כעת שאנחנו בדרך ל-2012 עם כלי נשק רציני בידיים".

מחירה של ה-CR-Z iCF יעמוד על כ-22 אלף יורו (כ-110 אלף שקלים לפני מס), כשיחל שיווקה בקיץ הקרוב. בשלב זה, כלי-התקשורת באירופה מדווחים כי המכונית לא תצא מגבולות היבשת, כך שלהתחייב על בואה לישראל הוא הימור גדול. בארץ למי שמעוניין, גרסת ה-CR-Z לה 122 כ"ס, מתומחרת ב-155 אלף שקלים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully