וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטור מחנייה לרכב לא מזהם גם באשדוד

בעירית אשדוד מקדמים תיקון לחוק העזר העירוני לפיו תינתן הטבה לבעלי כלי-רכב לא מזהמים עם דרגת זיהום נמוכה מ-3 וכלי-רכב היברדיים

האם מהפכת החניה הירוקה תגיע לעיר אשדוד? עם פתיחת השנה החדשה יובא להצבעה בישיבת המועצה תיקון לחוק העזר העירוני, לפיו יוכלו בעלי כלי-רכב המסווגים תחת דרגת זיהום 3 וכלי-רכב היברדיים (הונדה אינסייט, טויוטה פריוס, לקסוס וכדומה) להחנות את רכבם בעיר ללא תשלום בסימוני כחול-לבן. סימנים שמצריכים כאמור תשלום על פי משך זמן או הוצאת תווית תקנית.

לפי ההצעה, תוקף התווית יהיה מועד מבחן הרישוי הקרוב (טסט), ולאחר מכן יתבקש בעל הרכב לחדש את התווית בהתאם לצרכיו. יש להדגיש כי כל שינוי או עדכון דורש הצגת רישיון חדש בר-תוקף וכי דרגת הזיהום נאמדת על פי הנתונים המצוינים ברישיון הרכב. במכוניות בהן לא מצוין גובה "תעריף הזיהום", ייקבע המדד לפי נוהל "קביעת דרגת זיהום אוויר לרכב", על פי תקנות משרד התחבורה והמשרד להגנת הסביבה.

אשדוד היא רק אחת מכמה ערים בשנים האחרונות בהן ניתן פטור מחנייה במקומות מסומנים, למי שברשותו כלי-רכב לא מזהם. בין הערים שהצטרפו לתכנית רעננה וכן פתח-תקווה, שם ניתן דגש גדול לנושא בשל גודש המכוניות הפוקד את האזור ואת אחד הצירים העמוסים במדינה, רחוב ז'בוטינסקי, המחבר את העיר לתל-אביב.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully