וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות צפיפות ברכבת הקלה בירושלים

צי הרכבות הקלות בירושלים יגדל ל-18 על מנת להפחית את רמת הצפיפות ולייצר תדירות גבוהה יותר בקווים. בשיאה, תמנה המפעילה כ-21 רכבות לנוסעים

בשורה לנוסעי/נדחקי הרכבת הקלה בירושלים. בחודשים הקרובים, אם אכן יתקיימו כל התנאים הבטיחותיים, יגדל צי הרכבות בירושלים מ-14 (כיום) ל-18, כך על פי הודעת משרד התחבורה. שר התחבורה ישראל כץ, הנחה היום (רביעי) את צוות תכנית האב לתחבורה בירושלים, לעשות את כל ההכנות הנדרשות על מנת ליישם את הרחבת ההיצע בעתיד. בהמשך תעמיד הרכבת הקלה כ-21 רכבות לציבור הנוסעים. לדברי שר התחבורה, המהלך יביא לשיפור בתדירות הרכבות.

רמת הצפיפות בקרונות הגיעה לשיאים בחודשים האחרונים, וגם לא מעט תקלות ועיכובים נרשמו במסגרת הפעלתה. הרחבת הצי ל-18 אמנם תתרום להורדת הלחץ, אולם זו תלויה ראשית כל בעמידה בתקנות הבטיחות של חברת ISA (הממונה על בטיחות מטעם המדינה). זו התנתה את הוספת 4 הרכבות בתגבור צוות הפקחים של סיטי-פס (המפעילה) על מנת להתמודד עם התקלות במערכת הקשר והאיתור.

שר התחבורה הוסיף כי חברת ויאוליה - המפעילה את הרכבת מטעם סיטי פס, נדרשת להעניק לתושבי ירושלים את המערכת הטובה והבטוחה ביותר, ומשרדו עושה הכל כדי לסייע להם בכך. "לא נוכל להתפשר או להקל בנושאי הבטיחות, גם אם ידרשו עוד זמן ואמצעים מצד הזכיין לעמוד בדרישות", כך הדגיש השר כץ.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully