וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי Q6 יתחרה בב.מ.וו X6?

אודי אשרה רשמית כי היא רוצה לתקוף חזיתית את ב.מ.וו X6 בעוד כשנה, לאחר שתחשוף את המתחרה הישיר שלו, העונה לשם אודי Q6

תערוכות רכב הן מקום אידאלי לארוב לעושי דברים ולסחוט מהם מידע חשוב. כלי-התקשורת בגרמניה מדווחים כי נחשף בפניהם במסגרת תערוכת הרכב בבולוניה איטליה, כי אודי מנהלת פרויקט לפיתוח קרוסאובר מפואר שיתברג בין ה-Q7 ל-Q5, תחת הכותר Q6, ויצא לצוד את המתחרה הישיר מבוואריה ב.מ.וו X6. רכב שעל אף היותו שנוי במחלוקת, הוכתר לאחד המוצרים הנמכרים ביותר של המותג ממינכן בשנים האחרונות.

האיש שהסגיר את המידע הוא מעצב אודי וולטר-דה סילבה, שאמנם לא חשף מתי בדיוק יושק הדגם אבל אישר שאודי חתמה על התכנית והיא תצא לדרך. "אנחנו בהחלט נשיק קרוסאובר ספורטיבי חדש, משהו שיוכל להתייצב כרכב עצמאי בין שני הדגמים הבכירים בהיצע רכבי הפנאי שלנו". עוד הוא מוסיף כי "יהיה לו מראה חיצוני דמוי קופה, גג נמוך וירכתיים תפוחות".

בין אודי לב.מ.וו מתנהל מאבק על תואר קבוצת הפרמיום, עם דגש על ארה"ב בשטחה שתיהן מתמודדות מול לקסוס הפופולארית ואינפיניטי. באודי חוזים כי למרות ההצלחה הכלכלית של ב.מ.וו בקבוצת הסדאן והקרוסאוברים, היא תוכל לנשל אותה מעמדת ההובלה בעוד פחות מ-3 שנים, ולהפוך למותג הפרמיום המבוקש והנמכר ביותר בעולם.

בדירוג המכירות באירופה לפי נתוני JATO, עולה כי לב.מ.וו צמד קרוסאוברים מתוך שש הדגמים הנמכרים בסגמנט הפנאי.בפסגה, עומד ה-X5 החדש עם סך מכירות של כ-20 אלף עותקים בתשעת החודשים של השנה, ובמקום החמישי מדורג ה-X6 עם 10,899 יחידות. אודי במקום השישי עם 10,312 עותקים לרכב הפנאי Q7. לנד-רובר (ריינג' רובר ספורט) פורשה (קאיין) ומרצדס (ML) התברגו במרכז.

ב.מ.וו צריך לציין, לא מסתפקת רק בקרוסאוברים הקיימים. מנכ"ל החברה, רוברט ריית'הופר, אישר לפני כמה חודשים כי בתנור בשלבי אפייה נמצא ב.מ.וו X4, רכב פנאי קומפקטי שיצא לאור ב-2014. זה בוודאי לא יהיה ניחוש פרוע להמר, שאודי חושבת גם היא בכוון הזה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully