וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארט קורצת לחוף הים

סמארט תציג בתערוכת הרכב בניו-יורק קונספט לפיק-אפ זעיר, מצויד במנוע חשמלי קומפקטי בעל תפוקה של 75 כ"ס. לחובבי אתגרים

סמארט נודעת כחברה שמפתחת פתרונות שימושיים, אם כי יקרים, למרחבי הערים. מיום הווסדה ב-1994 ועד עתה, העמידה לרשות לקוחותיה כ-10 כלי-רכב בתצורות שונות, עם עיצובים מובחנים ולקהלי יעד מגוונים שמכלים את מרבית זמנם בפקקים. ההמצאה החדשה של סמארט מנסה לפתות פלח מעט יותר הרפתקני. רובד שחפץ לבחון את מגבלות המותג מעבר לכביש הסלול, ואולי ולהתיידד עם הסביבה באמצעות הנעה חשמלית. הכירו את הסמארט פור-אס.

הסמארט פור-אס (דהיינו בשבילנו), מוגדרת על ידי החברה כמיני פיק-אפ, עם יכולת נשיאה קלה על הפלטפורמה הגמדית. המכונית מכוונת לאנשים שמנהלים אורח חיים ספורטיבי, ומידי פעם בורחים ממגדלי הבטון לשטחים הפתוחים. האורך של פור-אס עומד על כ-3.5 מ', והיא משלבת שני מושבים מלפנים ושטח הטענה מודולרי פתוח בחלק האחורי. זה מותאם לאופניים חשמליים (אי-בייק) של המותג, אותם ניתן להטעין משני שקעים בדפנות הקורות.

איזור תא הנוסעים מאופיין בקווים ספורטיביים וריפודים בהירים (צהובים כגוון השמש לדברם), כשמול הנהג לוח מחוונים מופרד לצג מרכזי ושניים לצידי ההגה. מערכות ההתקן של הסמארט פור-אס הוכשרו עבור כל סוגי הסמארטפונים, וכדי לסייע בעניין השימושיות והפריקה ישנו מתג אלקטרוני שפותח וסוגר את דלת תא המטען לגישה אופטימאלית לציוד.

יחידת ההנעה של הסמארט פור-אס מבוססת על מערכת זהה לסמארט פור טו EV. המנוע החשמלי מפיק הספק של 75 כ"ס ו-13.9 קג"מ, כאשר המהירות המרבית עומדת על 120 קמ"ש. לא ידוע לכמה זמן מספיקות הסוללות, אולם בהנחה שבדרך מטעינים את האופניים מכוחן, סביר שמי שרוכש את הפיק אפ הגרמני/שוויצרי יאלץ להתגורר קרוב ליערות, או לחוף הים. חלילה להתקע בלי אפשרות טעינה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • סמארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully