וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל: ניסאן ג'וק למוסך

עשרות בעלי רכב הפנאי ניסאן ג'וק יתבקשו להגיע למוסכים על מנת לאבחן ולמנוע תקלה באחד מחיישני המנוע. הקריאה רלוונטית רק לדגם כפול ההנעה

יבואנית רנו-ניסאן, קרסו-מוטורס, תזמן כ-50 בעלי ניסאן ג'וק בישראל למוסכים כדי לטפל בתקלה באחד מחיישני המנוע של המערכת ההיקפית. זאת לאור קריאת תיקון (ריקול) עולמית שהפיצה היצרנית היפנית במהלך סוף השבוע האחרון, במסגרתה אובחנו שתי תקלות נפרדות בלמעלה מ-100 אלף עותקים, כשמלבד הבעיה המאוזכרת לעיל אובחנה תקלה במנגנון נעילת הדלתות בדגמים המופצים אל יפן, ארה"ב ואירופה.

מהודעה שמסרה היבואנית לוואלה! רכב, עולה כי התקלה תקפה רק למי שרכשו את דגם ההנעה הכפולה (4x4), מתוך כמה אלפי יחידות שנמכרו בישראל בסך הכול.

"קרסו מוטורס יבואנית ניסאן קיבלה ביום חמישי בלילה (8.12) קריאת תיקון. מהידוע לנו מדובר בכ-50 כלי-רכב מתוך למעלה מ- 3,500 ניסאן ג?וק שנמכרו בישראל. בידינו פרטים מעטים מהם עולה כי מדובר בדגמי ארבע על ארבע המיוצרים ביפן בלבד. הקריאה באה למנוע אפשרות של התנתקות תושבת החיישן שעל צינור כניסת האוויר למנוע. במקרה כזה תידלק לנהג נורית אזהרה ותיתן התראה בלוח השעונים - כך שניתן לזהות זאת. קרסו פועלת על מנת לקבל את רשימת הרכבים בהם עלולה להופיע התקלה ועם קבלתה תזמן את הלקוחות לבצע את קריאת התיקון".

ניסאן העולמית מדווחת שלא התגלו עד כה מקרים הנוגעים לבטיחות, או כאלה שעלולים להוות סכנה כלשהיא במקרה שהבעיה מופיעה. יש לציין שזו קריאת תיקון שנייה בתוך שבוע אחד עליה ניסאן מדווחת, לאחר שבתחילת החודש התבקשו בעלי ניסאן רוג (קרוב המשפחה של אקס-טרייל וקשקאי) להתפקד במרכזי השירות כדי לבדוק שיבושים במערכת ההיגוי.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully