וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו סקודה אוקטביה החדשה?

סקודה משחררת מקבץ חדש של תמונות ופרטים אודות פניה של האוקטביה החדשה, שתושק בסוף השנה הבאה. האם העיצוב השמרני יתפוגג?

סקודה תשווק את הדור השלישי של האוקטביה בתחילת 2013 - תשע שנים אחרי השקת הדור השני, וארבע שנים מקץ מתיחת הפנים האחרונה. המשפחתית מצ'כיה היא מהמכוניות החשובות ביותר באירופה, וכמובן בישראל, בה היא משרתת את ציי המוניות וכוחות המשטרה.

עד כה, קשה היה להבחין איזו הופעה חיצונית תאפיין את המשפחתית העממית שלה, כשהמותג הצ'כי מפזר רמזים בדמות המישן L שנחשפה בתערוכת פרקנפורט, ועוד קודם לכן מאותת על כוונותיו עם מכונית ה-D קונספט ויז'ן, שהוצגה בתערוכת ז'נבה במרץ האחרון. אולם הנה כעת, מסתמן שהאוקטביה מעובדת אל צורתה הסופית, והיא נוטה לנטוש את הפאסון המאופק שהפך לסימן ההיכר שלה.

המישן L, חובה להזכיר, תסלול את הדרך למכונית משפחתית קטנה יותר, ואילו ה-D ויז'ן מציגה את מידותיה של האוקטביה החדשה. האינדקציה הכי טובה לכך שאכן המכונית שמוצגת כאן תבשיל לאוקטביה דור שלוש, נובעת משתי חזיתות: א. מכך שחלפה כמעט שנה מאז שזו נחשפה לציבור - דבר המחזק את התחושה שסקודה מאמינה בקווי המתאר שהיא בחרה מלכתחילה. ב. סקודה יטי חנכה עידן חדש שבו אדריכלי החברה לא מפחדים לקחת סיכונים ולצאת מהנישה המוכרת.

אולם השאלה שעומדת על על הפרק, כמה חודשים לפני הופעה מספר שתיים בתערוכת ז'נבה, היא האם ה-D ויז'ן תאמץ 100 אחוזים מעיצוב דגם הקונספט הנ"ל, או שמא שוב סקודה תוותר על מבנה ספורטיבי בולט, ותפנה לקו נעים ומשפחתי יותר?

מנהל חטיבת העיצוב של סקודה, ג'וזף קבאן, אמר פעם על ה-די ויז'ן שהיא משקפת ביטוי טהור ללשון צוות המעצבים שלו, וכי הפרופורציות מגלות לאן סקודה חותרת בצי הסגמנטים. "יש הרבה מכוניות בחוץ שנעזרות בקישוטים כדי להסוות עיצוב דל ומשעמם. סקודה אינה חברה כזאת". בעוד כמה חודשים, נוכל לעמוד על איכות דבריו.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully