וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטלי מחדשת את הקטנטיננטל GT וה-GTC

13.12.2011 / 14:55

בנטלי חושפת רשמית את הקונטיננטל GT החדשה, רגע לפני תערוכת דיטרויט. יש לה 507 כ"ס וכל הפאר שרק תוכלו לחלום עליו

אתר יצרן

צילום: יצרן

מכונית של כדורגלנים וראפרים, קראו לה לקונטיננטל GT, אבל מכונית הקופה היפה של בנטלי הפכה לאחת הנמכרות ביותר של החברה, עם למעלה מ-50,000 עותקים מסביב לעולם. כעת, זו מתחדשת לקראת תערוכת הרכב בדיטרויט ואנחנו מקבלים הזדמנות לחלום על עוד רכב שלעולם לא יהיה לנו. חלום בסטראו, כי אל בימת התערוכה החשובה בארה"ב תגיע בנטלי עם שני דגמים - קופה וקונברטיבל מעודכנות, כשבחזיתן הבטחה גדולה.

את מקומו של מנוע ה-V8 הקודם יתפוס כעת מנוע V8 אחר, מתקדם יותר שנפחו עומד על 4.0 ליטר ועל פי הצהרות בנטלי, פולט 40 אחוז פחות מזהמים לסביבה. אבל העובדה הזו כמובן לא מפריעה למנוע זה יחד עם שני מגדשיו להפיק לא פחות מ-507 כ"ס ב-6,000 סל"ד וכן 67.2 קג"מ בכל התחום שבין 1,700 ל-5,000 סל"ד. מרשים? בהחלט.

את הכוח יעבירו שני הדגמים אל הגלגלים האחוריים (כמובן) דרך תיבה עם 8 הילוכים ויזנקו ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות ומשם יעפילו למהירות מרבית של 290 קמ"ש. מספיק? מספיק. עוד בנושא ההגנה על הסביבה, בנטלי ממשיכה לספר כי המכוניות החדשות יוכלו לגמוא 800 קילומטרים על מכל דלק אחד, בזכות היכולת של המנוע לבטל 4 צילינדרים מתוך השמונה ולעבוד בקונפיגורציה של V4 בקטעים בהם הנהג לא זקוק למלוא עוצמתו של המנוע.

למרות זאת, במידה והמנוע החדש לא השאיר עליכם מספיק רושם, או שהסיבה לא נמצאת ממש בראש מעייניכם, תשמחו לגלות שבנטלי תמשיך להציע את הקונטיננטל GT וה-GTC גם עם מנוע ה-V12 הבהמתי שלה שמפיק לא פחות מ-640 כ"ס.

ממשיכים לדבר על מכוניות ואופנועים בפורום הרכב של וואלה!

אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל כבר הצטרפתם?

בנטלי קטנטיננטל GT. אתר יצרן
בנטלי קטנטיננטל GT/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • בנטלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully