וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסאובר חדש לביואיק: אנקור

חטיבת היוקרה של גנ'רל מוטורס משחררת טיזר לביואיק אנקור, קרוסאובר קומפקטי חדש שיזכה לבכורה בתערוכת דטרויט ויגיע לכבישים בשנה הבאה

"בייבי אנקלייב", כך מכנים את הקרוסאובר הקומפקטי החדש של ביואיק העונה לשם 'אנקור' (Encore) או הדרן בעברית, כלי התקשורת בארה"ב. מהפרטים שמגלה ביואיק ניתן ללמוד שהרכב יגיע עם סידור הושבה לחמישה אנשים, ויכלול את חוד הטכנולוגיות המשרתות את ביואיק בשנים האחרונות, ויתברג תחת האנקלייב הבכיר לו שלוש שורות מושבים בתא הנוסעים.

האנקור, בין שאר תכנוניו, יחזק את ביואיק מול מאזן האימה של ההגמוניה הגרמנית. בג'נרל מוטורס מקווים לראות את ביואיק נוגסת בנתח גדול יותר בקבוצת הקרוסאוברים המפוארים ובד בבד, תעניק לו תמיכה בקטגוריות הסדאן עם הלה-קרוס, הריגל החדשה והווראנו. עוד נאמר כי בהתאם לסטנדרט הטכנולוגי של היצרן, האנקור יצויד במנועים קטנים יותר וחסכוניים מסדרת ה-ECO ומערכות ירוקות כגון ה- eAssist “light electrification", המאפשרת למכונית לקבל סיוע גם ממנועים חשמליים בגרסאות כלאיים.

מהטפח הקדמי של המכונית, הגריל וחלק קטן מהפגוש, אי אפשר ללמוד הרבה אודות יתר חלקיו החיצוניים, אולם ביואיק תקדיש כל שבוע חתיכה אחרת בדף הפייסבוק שלה לחשיפת האנקור, עד לבכורה הרשמית המתוכננת ל-10 בינואר בתערוכת הרכב בדטרויט.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • ביואיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully