וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי משרטטת את העתיד

יונדאי חושפת את השלב הבא בשפת העיצוב פיסול זורם, בדמות רכב ראווה ספורטיבי שיוצג בתערוכת דטרויט. בינתיים רק הקדימון המעורפל

כמעט ארבע שנים חלפו מאז שיונדאי הכריזה על שפת/פילוסופיית העיצוב המודרנית, פיסול זורם (fluidic sculpture). מה שנחנך הלכה למעשה עם רכב הפנאי יונדאי ix35, והמשיך להתבגר אל מכוניות כמו ה-i35 ואל ספורטיביות שובות עין כגון הולוסטר, מגיע כעת אל פרק ב' במסגרת תערוכת הרכב האמריקנית בדטרויט, על פלטפורמת הקונספט אי-אוניק (i-oniq).

ה-אי-אוניק הקומפקטי ישקף לפחות היבט אחד מתכנוני החברה הדרום קוריאנית בשלוש השנים הקרובות. לדברי תומאס בורקל, ראש מחלקת העיצוב של יונדאי בגרמניה האחראית על הדגם (בחטיבת הפיתוח והמחקר ברוסלהיים), המכונית הרעיונית משלבת חזות שמעבדת את המוצרים הקיימים אל דור מודרני ומרתק. "שני קווי אורך קמורים מגדירים את הצללית של הרכב. דבר שיוצר קונטרסט משעשע אך דרמטי בין רכות לעוצמה", כך מתאר זאת בורקל.

ההימור של כלי-התקשורת באירופה הוא שיונדאי תנסה לחלץ מהרכב הרעיוני את הג'נסיס קופה החדשה, שכן הולוסטר הספורטיבית, אחותה החורגת מאוד, הושקה רק בשנה שעברה. אולם, מאחר והג'נסיס הגדולה אינה נמכרת באירופה, נאלץ גם פה בישראל להסתפק במכוניות עממיות שיאמצו קווים חלקיים מדגם האי-אוניק. בהחלט נקווה שה-i20 הבאה תהיה מושכת יותר.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully