וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמריקנים קבעו: המכוניות היפניות הכי בטוחות

איגוד הבטיחות האמריקני ה-IIHS הכתיר את המכוניות הבטוחות לשנת 2012. טויוטה, הונדה וסובארו מככבות, פולקסווגן וגנ'רל מוטורס דומיננטיות

המכוניות הכי בטוחות לשנת 2012 תהיינה מקרב היצרניות היפניות, כך מסתמן מנתונים שמפרסם איגוד הבטיחות האמריקני ה-IIHS. מתוך רשימת היצרניות המובילות, טויוטה, סובארו והונדה מופיעות בכל קטגוריה מרכזית עם נציגה שזכתה לציון מרבי, המוכרז על ידי ה-IIHS כ-Top Safety pick. גנ'רל מוטורס ופולקסווגן, תאגידי הענק מארה"ב וגרמניה, היו בעלי הנוכחות הגדולה ביותר בשל היקף הארסנל.

טויוטה היא היצרנית היפנית שדורגה הגבוה ביותר, עם 15 כלי-רכב שהופיעו בכל אחד מהסגמנטים. איגוד הבטיחות האמריקני מנתח את רמת הבטיחות במכוניות על פי ארבעה מבחנים עיקריים: ריסוק בפגיעה קדמית עד 64 קמ"ש, התהפכות על הגג, פגיעה צידית ופגיעה אחורית. פרט לטויוטה כאמור, סובארו הוכתרה - בפעם השלישית ברציפות, ליצרן הרכב לו מכונית אחת בכל קבוצה עם ציון מקסימלי ואותות הצטיינות: פורסטר, לגאסי (B4), אאוטבק אימפרזה וטרייבקה.

חטיבת ג'נרל מוטורס רשמה 14 מכוניות במבחני הריסוק להן ציונים גבוהים. בין הבולטות לטובה היו שברולט קרוז, שברולט סוניק ושברולט וולט, וחטיבת ביואיק עם הלה-קרוס והריגל. פולקסווגן, קונצרן הרכב הגדול באירופה, בלט עם הפאסאט והג'טה בקבוצת המשפחתיות סדאן, כאשר חטיבת אודי הרשימה עם ה-A6 החדשה, ה-A3 וה-Q5.

פורד והונדה הגיעו לתיקו ביניהן, עם 12 מכוניות מצטיינות לרבות אלה שאינן נמכרו בישראל. הונדה קטפה מחמאות עם הסיוויק, CR-Z והאינסייט, בעוד פורד עשתה זאת עם הפוקוס החדשה, פורד אדג' ופורד אקספלורר. עוד מכוניות בתמונת התארים הן ניסאן (ג'וק), מאזדה (3) ויונדאי שזכתה לניקוד מרבי על האלנטרה (i35) יחד עם קיה (פורטה, סול, ספורטאז'). וולוו הקפידה עם נציגות מכובדת (XC90, XC60, C30, S60), כמו גם ב.מ.וו (סדרה 5 ו-X3).

מבחני ריסוק: עד כמה בטוחה המכונית שלך?

מצטרפים לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מדברים על מכוניות ואופנועים בפורום הרכב של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully