וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט סוניק RS טורבו נחשפה

20.12.2011 / 11:41

שברולט סוניק החדשה מקבלת גרסת RS ספורטיבית עם מנוע 1.4 טורבו שלו 138 כ"ס ו-20 קג"מ. תרצו אחת כזו בליסינג?

שנה לאחר שנחשפה, שברולט סוניק החדשה מקבלת גרסת שרירים תחת השם RS. במקום מנוע ה-1.6 ליטר, אל חזיתה נדחק מנוע ה-1.4 ליטר טורבו שהספיק להופיע בשברולט קרוז וכן בתאומה מבית אופל, האסטרה החדשה. המנוע החדש יציע גם בה 138 כ"ס ו-20 קג"מ ולטענת שברולט, יהפוך את המכונית הקטנה לחמה ומהנה בהרבה לנהיגה.

סוניק RS תציע לנהגיה את הבחירה בין תיבה ידנית עם 6 הילוכים ביחסי העברה קצרים יחסית או תיבה אוטומטית גם כן עם שישה הילוכים (ויחס העברה סופי מקוצר), אך שברולט טרן חופשים נתונים אודות ביצועיה של המכונית הקטנה.

אנשי שברולט לא הסתפקו בחיזוק המנוע ובהתאם לתוספת הכוח, התקינו בזו ארבעה בלמי דיסק (תופים מאחור בדגם הרגיל), הרחיבו את מפשק הסרנים מלפנים ומאחור (לשיפור היציבות), בתוכם מתלים מונמכים, מוקשחים ומכוילים לנהיגה ספורטיבית ובקצותיהם התקינו חישוקי 17 אינטש עם גומי רחב. העיצוב החיצוני מקבל גם הוא חיזוק עם ליטושים אישיים לדגם ה-RS כמו גריל חדש, פנסי ערפל, ספוילר עליון אחורי, אגזוז כפול קנים ועוד.

בתא הנוסעים אפשר למצוא מושבים חובקים יותר בנהג ובנוסע שלצדו, הגה עבה ונעים יותר לאחיזה, דוושות העשויות מאלומיניום ולוח מחוונים שנראה עוד יותר ספורטיבי מהמקורי, שבעצמו עוצב כמו לוח מחוונים של אופנוע.

שברולט סוניק RS טורבו תיחשף רשמית לקהל בתערוכת דטרויט בינואר 2012, אך תגיע לשיווק בסוף שנת 2012. מ-UMI יבואנית שברולט לישראל נמסר בתגובה כי הסוניק RS תגיע אלינו באותו זמן עם תיבת הילוכים ידנית. יש למה לחכות?

אוהבים את המראה החדש של שברולט סוניק RS? ספרו לנו על כך בפייסבוק של וואלה! רכב

עוד חדשות רכב בוואלה! רכב

מדברים על מכוניות ואופנועים בפורום הרכב של וואלה!

שברולט סוניק RS  טורבו 1.4 ליטר. אתר יצרן
שברולט סוניק RS טורבו 1.4 ליטר/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully