וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזר: ניסאן פת'פיינדר החדש

ניסאן תציג יורש לרכב הפנאי פת'פיינדר בתערוכת הרכב בדטרויט, מורכב על פלטפורמה חדשה, ועיצוב חיצוני שמיישר קו עם המשפחה. האם תישלל ממנו יכולת השטח?

תעשו לעצמכם בדיקת זיכרון: מתי בפעם האחרונה הצבעתם על ניסאן פת'פיינדר חולף על פניכם בכביש? אולי זה קרה כשאנתוני פרקר, אקס מכבי ת"א, גויס על ידי היבואנית קרסו לשכנע אותנו שזה אוטו מוכשר כמוהו. אבל כיום, בתקופה שאופנה באה על חשבון תכונה, אין הרבה מקום לניסויים בקרב אוכלוסייה שיורדת לשטח פעם בשמיטה, ומתרחקת מאזורים שעלולים להרע עם הג'יפון החמוד. הבעיה היא שהגזע הקשוח הזה הולך ונכחד, ומסתמן שהפתפיינדר, מהדינוזאורים האחרונים, צועד בדיוק בדרך הזאת.

הטיזר החשוך הזה הוא הקדימון הראשון לבכורה ב-9 בינואר בתערוכת דטרויט, שם נקבל הצצה רשמית לניסאן פת'פיינדר החדש, רכב שמיוצר בניסאן מאז 1986. אפשר כמובן לראות, רק מקצוותיו, עד כמה הוא יהיה שונה מהדור השלישי. ניסאן הצהירה כמה פעמים בעבר שהפתפיינדר אף יבנה על פלטפורמה חדשה לחלוטין, מה שאומר עליו שני דברים עיקריים: א. שלדת הסולם תוחלף בשלדה אחודה. ב. הוא כבר לא יוגדר כ"מיני פיק-אפ" אלא כקרוסאובר, ולכן יתבסס במרביתו על מכללים מניסאן מוראנו או כלי-הרכב של חטיבת אינפינטי.

הסבתו לקרוסאובר תקדם את מכירות רכבי הפנאי של ניסאן ותצעיר את המותג. ניסאן אמנם לא סובלת ממחסור בביקוש בסגמנט בזכות דגמי הקשקאי או הג'וק, אולם היא עדיין חסרה רכב מעט יותר גדול ומרשים כדי לפתות לקוחות ממתחרות יפניות, לרבות מול מאזדה שחוזרת כעת לזירת הפנאי עם ה-CX-5 ותגדל על הפלטפורמה הזאת קרוסאוברים נוספים.

מהפרטים הטכניים אודותיו נאמר כי יהיה מצויד בשבעה מושבים, מנועי דיזל חסכוניים מהדור החדש, איכות גימור משופרת בהרבה ועוד מערכות ומנגנוניים שיתאימו למשפחה מאשר לקבלן הבנייה. מכירות ראשונות, תחלנה באמצע 2012.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully