וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס חושפת מכונית קופה חושנית

אחרי שורה של רמיזות חושפת חטיבת היוקרה של טויוטה תמונה ראשונה של מכונית הקופה החדשה LF-LC, בינתיים רק כקונספט. מי אמר שלקסוס משעממת?

בשני עשורים הוכיחה לקסוס יכולת לפתח מכוניות הרבה יותר מושכות מיאכטות היברידיות. ב-1991 היא חנכה את הקבריולה הנאה SC, וב-2009 הופיעה מכונית העל הראשונה (והמאוד יקרה) שלה LFA, שמרגע עלייתה לכבישים שברה שיאי מסלול על בסיס חודשי. את פסק הזמן ניצלה כנראה לקסוס להפקת לקחים אודות טעם הקהל הצעיר שלה, והנה עתה היא חושפת מכונית קופה בשם LF-LC, כקדימון לדגם חדש שייכנס לשורותיה.

הקונספט שיוצג בדטרויט עוצב ותוכנן בחטיבת העיצוב של טויוטה בקליפורניה. קווי המתאר של הרכב - לפי התמונה היחידה שפורסמה אחרי צמד הטיזרים, מזכירים באופן בולט את ה-LFA, כאשר מרכב המכונית בנוי בשלד קלאסי של מכוניות ספורט נמוכות ואגרסיביות, החולקות דמיון דווקא עם יפניות משנות ה-90 המוקדמות, דוגמת סובארו SVX. מעבר לכך, לא רוצים בטויוטה להסגיר יותר מידי מידע לגביי הסגנון ואומרים כי "ה-LF-LC היא תרגיל בעיצוב, שעיקרו לחקור את אפשרויות הפיתוח העתידיות של המותג", כך אחד מבכירי החברה.

הקבינה מפוצלת על ידי שתי שורות רגילות ותעלה מרכזית ארוכה, אך המושבים מאחור מותאמים רק לשני אנשים. דגם הראווה ישיק בין היתר כמה טכנולוגיות בידור חדשות של לקסוס שהפרטים לגביהן לא ידועים, כמו גם על סוג ההנעה שתאוכלס בחזיתה של ה-LF-LC. יש להניח שלקסוס תחבר אותה למנוע היברידי עם ששה או שמונה צילינדרים, אולם זה עדיין מוקדם לומר כשמדובר במכונית רעיונית. נאלץ כאמור להמתין לפתיחת תערוכת דטרויט ב-9 בינואר.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully