וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר XKR-S ב-1.3 מיליון שקל

יגואר XKR-S, מכונית הספורט המפוארת מבריטניה, נחתה בישראל מצוידת במנוע המפיק 550 כ"ס ותג מחיר של 1.34 מיליון שקלים. המעושרות בדרך לסוכנות?

יבואנית מותג יגואר לישראל, חברת 'מאיר', מודיעה כי מכונית הספורט הכוחנית יגואר XKR-S הגיעה ארצה, ונמצאת כבר עתה באולם המכירות המרכזי שלה בתל-אביב. מדובר בגרסה חזקה וחדה יותר מהאחות הקטנה XKR, שכן זו מחוזקת בחבילת ספורט בעלת מאפיינים טכניים חריפים.


ל-XKR-S מנוע בנפח 5.0 ל' מוגדש-על, המייצר הספק מרבי של 550 כ"ס ב-6,000 סל"ד, 69.5 קג"מ ב-2,500 סל"ד, ובשידוך לתיבה אוטומטית לה שש מהירויות עם תפעול ידני מגלגל ההגה. זו שולחת את כל העוצמה לגלגלים מאחור, ומאיצה את הקופה הגדולה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות, ועד 300 קמ"ש מרביים. למי שבטעות מוטרד מצריכת הדלק, הנתון הרשמי של היצרן מספר על ממוצע משולב של 8 ק"מ לליטר בנזין.


מערכת המתלים של ה-XRK-S נשלטת על ידי מנגנון וויסות בשליטת הנהג, וכן נתמך בפן הבטיחותי על ידי בקרת יציבות משוכללת לה ארבעה מצבי ניהוג: ניטרלי, משולב, דינאמי ומצב חורף. שלדת המכונית עשויה אלומיניום ומקנה ליגואר ביצועים גבוהים, המשתקפים בין היתר (גם) דרך עיצוב חיצוני מובחן מכל גרסאות ה-XK בסדרה.

חבילות האבזור המצורפות כוללות מושבי עור ספורטיביים, מערכת שמע איכותית - כולל מסך מרכזי גדול, חישוקים מיוחדים בעיצוב ספורט, שלל מערכות הגנה ועוד. מחירה של ה-XKR-S בישראל, יחל ב-1.34 מיליון שקלים.

לצפייה בסרטון של היגואר בפעולה היכנסו לפייסבוק שלנו


עוד חדשות בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully