וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוסאובר החדש של ביואיק נחשף, כמעט

ביואיק משחררת קדימון שלישי לרכב הפנאי אנקור שיוצג בתערוכת דטרויט, הפעם כמעט במלואו, ועם רמז למנוע משברולט מאליבו בנפח 2.5 ל'

התמונה השלישית שביואיק מפיצה לקרוסאובר החדש שלה, אנקור, כבר אינה טפח או בית תאורה ללא כל משמעות – הפעם אפשר ממש להבחין בכיוון המעצבים. האנקור החדש, (ENCORE) יהיה כאמור לאח הקטן של ביואיק אנקלייב, ודומה שהוא מאמץ מזה את קו הפרופיל הגבוה של התקרה, ויתרה מזאת, עולה שהוא שאב השראה ממכונית הסאלון ביואיק לה-קרוס בחזיתו.

השאלה הגדולה כעת נוגעת למידותיו של האנקור, שכן הוא יבוסס על פלטפורמת גאמה 2, המשרתת שורה ארוכה של מכוניות באירופה, ביניהן מובילת הנוסעים אופל מריבה למשל, שזו אף תומכת בשברולט סוניק, מכונית הסופר-מיני העממית. באחד הדיווחים האחרונים, הבהירים יותר, נטען מטעם בכירי ג'נרל מוטורס שהמכונית תצויד בחמישה מושבים, ותא נוסעים מפואר ועמוס בפריטים טכנולוגים שלא הוטמעו במכוניות קודמות; אחד מהם, כך מסתמן, הוא מנגנון פעולה שקט למנוע וכן מערכת בלימה משופרת.

תניע את האנקור יחידת הנעה של שברולט, לכאורה בנפח של 2.5 ל' עם הספק (משוער) של כ-200 כ"ס בגרסת הבסיס, המיועדת לאירופה. סביר שבארה"ב, על אף היותם מודעים לתעריפי הדלק ויוקר המחייה, תיושם גרסה חזקה יותר עם מנועי ששה צילינדרים.

הרכב יוצג באופן רשמי ב-10 בינואר, בימי פתיחת תערוכת הרכב בדטרויט. ביואיק תמשיך לשחרר קדימונים בפייסבוק מידי שבוע עד לרגע הבכורה, כך שלמעשה נותרו להם בשרוול לפחות עוד אחד או שניים. בישראל בכל אופן לא יודעים את תאריך הגעתו המדויק נכון לשעה זו. בינתיים, נמשיך לעקוב עד לאירוע החגיגי.


עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • ביואיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully