וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד כוח למרצדס SLS AMG

סדנת סנר תבקש 40 אלף יורו כדי לחזק את מרצדס SLS AMG בעוד עשרות כוחות סוס נוספים. לפחות מקבלים גם קישוטים בטעם טוב

כפי שראיתם מהסיקור שלנו בתערוכת המשופרות של אסן, קיימת תחרות גדולה בין סדנאות השיפורים בגרמניה. כל אחת מהן יוזמת טיפול מיומן במכונית הכי אטרקטיבית, במטרה לסחוט מבעלי האמצעים עשרות אלפי יורו בעבור קיטים מנקרי עיניים. מרצדס SLS AMG היא כוכבת מבוקשת מטבע הדברים, ועל כן כשמגיעה ההזדמנות לשפר אותה עטים עליה עם כל מה שיש במחסן. סדנת סנר לעומת זאת, נוקטת בגישה קצת יותר דיסקרטית.

מקצה השיפורים של סנר מתחיל, כרגיל, עם סט קוסמטי פשוט. הצביעה הלבנה איננה מקורית של היצרן, שכן עליה נוספה שכבה של גוון שנהב שיבליט את הגלגלים. החישוקים גם הם פרי פיתוח סנר, ואלה מגיעים בקוטר של 20 אינטש מסדרת 'וגאס' עם בחירה בין 5 ל-6 חישורים, בעיצובים שונים. עוד ניתן להתאים לה סינר קדמי תחתון או 'ספליטר', ומאחור אופציה למערכת פליטה גדולה יותר, בתוספת תשלום של 5,000 יורו. וזה כאמור, רק בצד החיצוני.

תחת מכסה המנוע שוכנת אותה יחידה אטמוספרית בנפח 6.3 ל'. אולם סנר חילצה ממנה עוד 40 כ"ס נוספים על ידי כיול של מחשב המנוע, מה שמעלה את הספק המרבי לאזור ה-610 כ"ס, ול-70.4 קג"מ (69.2). וכדי לסיים את הפרויקט הותקנה מערכת מתלים חדה יותר בתגובותיה מזו שיוצאת מהמפעל. על ביצועים רשמיים, אין פרטים עדיין.

העלות הכללית של החבילה נאמדת בכ-40 אלף יורו, שהם כ-200 אלף שקלים - לא כולל תוספות לתא הנוסעים (הטבעות מותג, מערכת שמע משודרגת). זה לא נשמע הרבה, אבל למי שמוכן להשקיע מלכתחילה 2.2 מיליון שקלים על ה-SLS AMG, אולי בכל זאת ירצה להפוך אותה לקצת יותר מיוחדת.

עוד סדנאות שיפורים בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully