וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: מרצדס ML החדש

בימים אלה מושק בישראל דגם חדש לרכב הפנאי המפואר מרצדס ML קלאס. בתפריט: שני מנועי דיזל ירוקים, מנוע בנזין חסכוני ותיבת הילוכים משופרת. החל מ-492 אלף שקלים

יבואנית מותג מרצדס לישראל חברת 'כלמוביל', תערוך אירוע השקה מוקדם ללקוחותיה השבוע, לקראת תחילת מכירות מרצדס ML החדש, רכב הפנאי הפופולארי של דיימלר. ה-ML קלאס עבר מקצה שדרוגים מקיף בשנה האחרונה, כאשר זה כולל הופעה חיצונית בהתאם לקו המשפחתי, התקנת מנועי בנזין ודיזל חסכוניים וידידותיים לסביבה, מתלים מעודכנים, וכמובן שפע אמצעי בידור ליושבים.


ה-ML קלאס, כעת בדור השלישי בסדרה, נחשף באירופה ביוני האחרון. כמו כל דגמי מרצדס החדשים שואל השראה חיצונית מסדרת ה-E קלאס החדשה, ומתהדר בעיצוב חיצוני קלאסי ומעוגל יותר, אך ספורטיבי ובעל נוכחות. במידותיו כמעט ואין הבדלים ביחס לדגם הקודם, כאשר מקצה לקצה אורכו 4.8 מ', רוחבו 2.41 מ', הגובה נישא ל-1.77 מ' ובסיס הגלגלים 2.91 מ'.


בתא הנוסעים חל שיפור במרחב האחורי, בחומרי הדיפון, באיכות הבידוד, וכן הותקנו כמה מערכות בידור מתוחכמות יותר מהדור היוצא. מערכת הבטיחות משלבת את מנגנוני ה'קדם הגנה' של דיימלר, עם שימוש בבקרות יציבות ובלימה, וכן במערכת למניעת הרדמות של הנהג - Attention Assist.


בהיצע המנועים של ה-ML קלאס משווקים בעולם חמישה מנועים, אולם בישראל יוצבו שלושה – שניים לוגמי סולר ואחד בנזין. בסיס המנועים ב-ML הוא גרסת הטורבו-דיזל 'בלו-טק' 250, עם הספק של 204 כ"ס מנפח של 2.1 ל', 51.4 קג"מ, וצריכת דלק נמוכה בשיעור של 25 אחוזים ממנועים קודמים ששירתו את הסדרה. נתוני היצרן מצביעים על כ-14.6 ק"מ לליטר לערך.


מנוע ה-350 טורבו-דיזל, מספק תפוקה של 258 כ"ס מנפח 3.0 ל' ששה צילינדרים (61.4 קג"מ) וצריכת הדלק שלו תעמוד על כ-12.5 ק"מ לליטר. גרסת הבנזין, חמושה ב-3.5 ל' ו-306 כ"ס (37.7 קג"מ) מסדרת 'בלואפינשסי'. זו מאיצה ב-ML קלאס החדש ל-100 קמ"ש ב-7.6 שניות, וצריכת הדלק הממוצעת תעמוד על כ-9 ק"מ לליטר. כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים 7 ג'י טרוניק שעברה מקצה שיפורים, על מנת להתאימה למערכת השטח המשופרת של ה-ML קלאס.


עבור גרסת ה-ML קלאס הבסיסית תשלמו 492 אלף שקלים, ואילו לטורבו-דיזל הבכירה כ- כ-515 אלף שקלים. גרסת הבנזין תהיה היקרה ביותר באולם המכירות, עם תג מחיר של 525 אלף שקלים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully