וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאצ'יה לודג'י: משפחתי מרומניה

המותג הרומני של רנו חשף מוביל נוסעים חדש בשם לודג'י, עם סידור הושבה לשבעה ועיצוב קצת יותר אטרקטיבי מקופסת שימורים. יגיע לישראל? לא בטוח

דא'ציה, חברת הרכב הרומנית בבעלות רנו, חשפה מיניוואן משפחתי "מודרני", עם מקום לשבעה אנשים, העונה לשם לודג'י (Lodgy). הכינוי המשונה שלו - אם בכל זאת חייבים לחפש שורשים, מקורו מהמילה LODGE, שמשמעותה הלא ישירה נקשרת למונחים של הטענה וציוד (luggage וכדומה). דברים אלה יש לומר רומזים על יכולת הנשיאה הגדולה שלו, שתהיה שוות ערך לפחות אל הלוגאן MCV שנמכר בישראל.


בין אם זה מיניוואן או רכב עבודה, בדא'ציה ינסו לשווקו בשתי חזיתות: עבודה ומשפחה. הפרטים היחידים שידועים עליו הם שאורכו מקצה אחד לשני נמתח לאורך 4.5 מטרים ובסיס הגלגלים שלו כמעט זהה לזה של רנו סניק (2.58 מ'). בתא הנוסעים שתומנותו טרם הופצה, ידוע כי מותקנות שלוש שורו, במרווחים די נדיבים – גם בשורה האחרונה, ומנגנון קיפול פשוט שיעצים נפח תא המטען הבסיסי לאלפי ליטרים, ויאפשר להשתמש בו גם כרכב משא לצרכי תעסוקה.


המנוע יגיע ישירות מרנו בנפח של 1.6 ל' או 1.5 ל' טורבו-דיזל, בחיבור אל תיבות ידניות או אוטומטיות (ייתכן גם רציפות). נזכיר שבישראל נמכרו בעבר שתי מכוניות של דא'ציה (לוגאן), כאשר הראשונה בהן הייתה הסימבול הטורקית, ולאחר מכן הלוגאן MCV כאמור. בשלב זה, לא ידוע אם הלודגי' יעשה את דרכו אלינו, כך נמסר לוואלה! רכב מהיבואנית לישראל קרסו מוטורס.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • דאצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully