וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי חושפת מיניוואן רעיוני

יונדאי מציגה בתערוכת הודו קונספט למוביל נוסעים מהפכני, חמוש במנוע 1,200 סמ"ק טורבו ואופציה לשמונה נוסעים. מחליפים את הטארג'ט?

המיצגים בתערוכת הודו לא תמיד רלוונטים לשאר העולם, ואלה תלויים בעיקר בשני מרכיבים קלאסיים: עיצוב, וטכנולוגיה. ככלל, היצרניות שמציגות שם מקדמות כלי-רכב ללא גישה לפלחים מעבר למזרח הרחוק, אולם התפשטותם של קונצרנים גדולים לאזור, ביניהם יונדאי-קיה, מאפיינת טקטיקה לפיה ניתן לרמוז על מכוניות שלא תפורות בלעדית לשוק המקומי. המיניוואן הרעיוני של יונדאי, בהחלט נראה כמועמד פוטנציאלי לרשת את מקומו של הטארג'ט שנעלם.

ה- Hyundai Hexa Space HND-7 Concept, מצויד במקום לשבעה אנשים עם אפשרות להוספת מושב נוסף, והוא מבוסס על פלטפורמת יונדאי ix20 שהוצג בתערוכת פריס. לדברי החברה, הרעיון משקף חשיבה שימושית שתגרום למפנה דרמטי בפלח המיניוואנים בסיוע נגישות קלה למשתמש. ביונדאי רוצים למקדו באוכלוסיה שמתגוררת בערים, חפצה במכונית גדולה עם יכולת נשיאה רצינית, שילוב של חיים ספורטיביים, ומרחבי פנים להתנועע בהם ולבצע שינויים בהתאם לכמות הנוסעים והציוד בתא המטען.

השימושיות באה לידי ביטוי בשלוש שורות, המופרדות במרווחים גדולים, ושאותן ניתן לקפל לרצפה שטוחה לחלוטין. הדלתות נפתחות לאחור (על מסילות) באמצעות מנגנון אלקטרוני, ופותחות לרווחה את הכניסה פנימה לכל חלל התא. מבנה הקונסולה מספק כאמור הצצה לעתיד הדקורציות של יונדאי, וכולל צג מגע מעניין. גם העיצוב החיצוני הוא פרט שאי אפשר להתעלם ממנו, אבל קשה להאמין שיונדאי תישאר נאמנה לפרונט המשונה הזה, או לבתי התאורה שמזכירים את המסחרי i800.

מכל מקום, סביר שהבחנתם שיונדאי חסרה כבר שנים מיניוואן בשורותיה, מאז שנעלם הטארג'ט ב-2008. כאן כבר מתייחסים לרכב גדל מידות, מצויד במנוע 1.2 ל' טורבו (GDI) בשידוך לתיבות אוטומטיות עם ששה הילוכים, ולא על מנועי דיזל עתירי נפח ורועשים לכל המשפחה. סגמנט ה-MPV הוא נתח לא קטן מעוגת המכירות ברחבי העולם, ומותר להמר שיונדאי לא תאחר לחשוף רכב שמותאם גם לאירופה, ארה"ב, ושיגיע גם לישראל בבוא העת.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully