וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוע 1.2 ל' טורבו לרנו מגאן

רנו חושפת סדרת עדכונים לרנו מגאן, כשאת עיקר הדברים נושאת תחת מכסה המנוע, עם יחידת 1.2 ל' טורבו חסכונית ומנגנון עצור וסע

רנו שדרגה את המגאן המשפחתית במסגרת מתיחת פנים חדשה. בשנה הקרובה היא תצויד בעוד שלושה מנועים מודרניים - שניים מהם בטכנולוגית טורבו-דיזל, והקטן שבהם - מגזע חדש, יהיה מנוע בנזין קטן-נפח מוגדש טורבו לו 1.2 ל', בשידוך לתיבות ידניות ורובוטיות כפולות מצמד.

המגאן תהיה המכונית הראשונה של רנו בה יותקן מנגנון עצור וסע בכל המנועים החדשים, כחלק מאסטרטגיה להפחתת תצרוכת הדלק וזיהום האוויר. הגרסה הקטנה ביותר בנפח 1.2 ל' תירש את מקומה של יחידת ה-1.6 ל' המזדקנת מהדגמים הנוכחיים, ותהווה קפיצת דרך משמעותית לקומפקטית העממית, כפי שנעשה בקרב פולקסווגן וסדרת ה-TSI.

למנוע זה, הספק של 115 כ"ס (עלייה של 5 כ"ס לעומת מנוע ה-1.6 ל'), כאשר עקומת המומנט מזנקת ל-19.4 קג"מ מטווח של 1,650 סל"ד. צריכת הדלק המשולבת תעמוד על ממוצע של כ-18 ק"מ לליטר, ופליטת דו תחמוצת הפחמן 119 גק"מ.

שני מנועי הדיזל יגיעו בנפח של 1.5 ל' ו-1.6 ל'. את הראשון, בהספק של 110 כ"ס, חווינו כאן בארץ במבחן הדרכים לרנו פלואנס דיזל, שחילצה ממנו ביצועים מצוינים וכן תצרוכת דלק נמוכה מאוד, שהסתכמה בכ-17 ק"מ לליטר (יצרן 27.4). יחידת הכוח הבכירה במגאן המשודרגת, הינה בנפח 1.6 ל' עם תפוקה מרבית של 130 כ"ס, 32.4 קג"מ (1,700 סל"ד), וצריכת דלק ממוצעת של כ-25 ק"מ לליטר. מנוע זה ידחק החוצה יחידה מיושנת בנפח 1.9 ל' המשרתת את רנו שנים ארוכות.

כדי להבחין בהבדלים חיצוניים תצטרכו להצטייד במיקרוסקופ. בפרונט הרחב של המגאן נעשו כמה ליטושים מינוריים בשבכה, בפגוש, ובגוף בתי התאורה (נורות לד), במטרה להעמיק את הזרימה של מכסה המנוע לכוון השמשה הקדמית. בתא הנוסעים, כמעט ואין הבדלים, למעט הוספה של מערכות שמע משודרגות, מערכת למניעת הדרדרות לאחור, ושלוש מערכות בטיחות אופציונאליות, כולל סטייה מנתיב, ומערכת ראייה מתוחכמת (Visio System) לנסיעה בחשכה. טרם נמסרה תגובת יבואנית רנו לישראל, קרסו מוטורס, על מועד שיווקה של המגאן החדשה בישראל.


עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully