וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצה ב-150 אלף דולר

הפורד מוסטאנג שככבה בסרט עקיצה ב-60 שניות תגיע למכירה פומבית, ותימכר בסכום שינוע בין 100 ל-150 אלף דולרים. אלאנור מחכה לכם, אנג'לינה לא

אלאנור, מכונית הפורד מוסטאנג שגנבה את ההצגה בסרט עקיצה ב-60 שניות לפני כ-12 שנים, עומדת להגיע מחר (שבת) למכירה פומבית בבריטניה, במסגרת אירוע של חברת COYS. שובר הקופות שכלל שורה של שחקנים ביניהם ניקולאס קייג', אנג'לינה ג'ולי, רוברט דובאל וג'יובאני ריבסי, הפך ללהיט גדול, אולם נחקק בתודעת הקהל בזכות האמריקנית החזקה.

מתוך 11 עותקים של אלאנור שהורכבו לסרט, רק שבעה שרדו, שניים מהם הגיעו לידיים פרטיות כשאחד מהם הוא הדגם שיופקד במכירה הפומבית. למי שמוטרד ממקוריות המוצר ב-COYS מחדדים שזו אינה מכונית רפליקה, משמע לא העתק, אלא רכב שלקח חלק משמעותי בלא מעט סצינות בסרט הקולנוע - בעיקר העדינות שבהן, כנראה.

אלאנור מבוססת על פורד מוסטאנג שלבי GT500 משנת הייצור 1967. מנוע השמונה צילינדרים מייצר הספק מרבי של 355 כ"ס, ומאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות דרך תיבה ידנית עם ששה הילוכים, כאשר על הבלימה אחראית מערכת משופרת עם שש בוכנות לקליפר, בשידוך לסט מתלים ספורטיבי.

המכירה הפומבית תתקיים ב-14 בינואר בבריטניה כאמור, כשהמחיר הסופי של אלאנור - כך חוזים, יגיע ל-150 אלף דולרים, שהם כ-600 אלף שקלים. אז אם אתם חולמים על קלאסיקה בחצר, יש לכם הזדמנות פז.

עוד קלאסיקה ואספנות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully