וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: שברולט קפטיבה ספורט

גרסת הספורט של הקרוסאובר האמריקני נחתה בישראל, חמושה בשני מנועי בנזין, הנעה כפולה אופציונאלית וחמישה מושבים. החל מ-169 אלף שקלים

יבואנית שברולט לישראל, UMI, מודיעה על התחלת שיווקה של המהדורה הספורטיבית לקרוסאובר המשפחתי קפטיבה. לגרסה הנוספת תוספות מיוחדות מבחוץ ובפנים, חמישה מושבים, צמד מנועי בנזין חזקים, ומאפיינים טכנולוגיים המבדלים אותה מגרסת ה-7 מושבים, הנמכרת בישראל מאז שהגיע הדגם החדש, דור שני כאמור בישראל, בתחילת אשתקד.

"דגם חדש וחזק כמו הקפטיבה בשוק הישראלי, אומר לא מעט על היכולת הגלובלית של שברולט להעניק פתרונות תחרותיים בכל סגמנט, ובכל תצורה. הקפטיבה החדשה מישירה מבט לתחרות הקשה בסגמנט עם חבילה שאי אפשר שלא לקחת אותה בחשבון". כך מנכ"ל UMI, ירון גורטלר.


הקפטיבה הבסיסית, לה תג מחיר של 169 אלף שקלים (LS), מצוידת במנוע בנזין בנפח 2.4 ל' בעל הספק מרבי של 182 כ"ס. מעליה תמוצב הגרסה החזקה בארסנל, לה כבר הנעה כפולה ומנוע ששה צילינדרים בנפח 3.0 ל' עם 265 כ"ס בשידוך להנעה כפולה. מחירה בישראל יעמוד על 214,900 שקלים (LTZ). שתי המכוניות מחוברות לתיבות הילוכים עם ששה יחסי העברה.

רמות המפרט של הקפטיבה ספורט נחלקות לשלוש: LT, LS ו-LTZ – העשירה שבהן. כסטנדרט, כוללת קפטיבה ספורט מפרט עמוס למכביר, עם התקן מערכת שמע בשילוב 10 רמקולים וסאבוופר, כניסה מרחוק ללא מפתח, בקרת אקלים ועוד. תוספות כמו ריפודי עור נכללות בדגמים מעט יותר יקרים עם תג מחיר שמתחיל ב-187 אלף שקלים, בעוד מערכת ההגנה של הקפטיבה המשותפת לכלל הדגמים, כוללת שימוש בשש כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה, מנגנון ניטור לחץ אוויר בצמיגים ומשענות ראש אקטיביות.


עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully