וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן C3 פיקסו מקבל גיר רובוטי

המיניוואן המשפחתי סיטרואן C3 פיקסו מצטייד בתיבה רובוטית וכן במנוע טורבו-דיזל חסכוני, עם צריכת דלק ממוצעת כ-23 ק"מ לליטר. החל מ-112 אלף שקלים

סיטרואן מחזקת את היצע דגמי המיניוואן C3 פיקסו הנמכרים בארץ. היבואנית לישראל, דוד לובינסקי, תחל לשווק תיבה רובוטית לה ששה הילוכים בנוסף על זו הידנית, כאשר זו משודכת הן למנוע בנזין בנפח 1.6 ל', והן ליחידת טורבו-דיזל EHDI (עם מנגנון עצור וסע). שיווק שני הדגמים הידניים ימשך כסדרו, ללא שינויים ברמות המחיר.

הפיקסו הוא אחד מכלי-הרכב השימושיים ביותר בשוק הישראלי. לרשותו מרחבי פנים כשל מיניוואן קומפקטי, עם אפשרות הושבה לחמישה אנשים ושטח טעינה גדול. אורכו 4 מ', הרוחב 1.77 מ', גובהו 1.62 מ' ובסיס הגלגלים מיוצב על 2.54 מ'. סביבת הנהיגה, ובכלל זה רמת האבזור, כוללת שמשה קדמית פנורמית, חלונות חשמל, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני חנייה לאחור ותאי אחסון רבים.

החידוש בפיקסו הוא כאמור בחזית. פרט לתיבה הידנית שנמכרת כיום, סיטרואן C3 פיקסו עודכן בתיבה רובוטית עם ששה הילוכים, בחיבור אל זוג מנועים. מנוע הבנזין הסדרתי של PSA יגיע בנפח 1.6 ל' והספק מקסימאלי של 120 כ"ס. לזה צריכת דלק משולבת של כ-12 ק"מ לליטר, עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-12.7 שניות. לוגמת הסולר, לה מנוע ה-EHDI בנפח 1.6 ל', מחלצת 92 כ"ס, 23.4 קג"מ, ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-15.7 שניות. למנוע זה מחובר מנגנון 'עצור וסע' (דימום הרכב בעת עמידה ממושכת), המסייע להוריד את זיהום האוויר, ומניב צריכת דלק של כ-23 ק"מ לליטר.

מחירי הדגמים יחלו ב-112 אלף שקלים לגרסת הבנזין הרובוטית, ואילו בתמורה ל-122 אלף שקלים תוכלו לרכוש את מנוע הטורבו-דיזל.

עוד סיטרואן בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה הגדולה שלנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully