וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סיד החדשה נחשפת

קיה משחררת תמונה ראשונה של הדור הבא למשפחתית הקומפקטית סיד, עם בכורה רשמית שתיערך לה בתערוכת הרכב בז'נבה

הציפיות מקיה, יצרנית הרכב הדרום קוריאנית, תמיד תהיינה גבוהות, במיוחד לאור העובדה שיונדאי נותנת לה תמיכה (ושמיכה) טכנולוגית, ושתי החברות מתמחות בעיצובים לא שגרתיים. קיה סיד הקומפקטית, שהוצגה בשנת 2006, הייתה המכונית שסללה לה את הדרך ללב הקונצזוס האירופאי. הבסיס של יונדאי i30, יכולת דינאמית גבוהה, ועיצוב פנים מזמין, העניקו לה הרבה קרדיט בעיני האירופאים - ובשל כך, דור חדש שחושף את פניו כעת יוצר הרבה מתח באוויר.

הבעיה בשלב כל-כך מוקדם בחשיפה, היא שקיה שומרת את כל המפרטים הטכניים צמוד לחזה, לפחות עד לפתיחת תערוכת הרכב בז'נבה בעוד חודשיים. ההתרשמות כולה מסתכמת אם כן בניתוח ישיר של הפרונט החדש, שמקבל טביעת אצבע ברורה של פיטר שרייר, מעצב העל של החברה, שכנראה החליט למתוח את פניה ולא לפרק אותה לגורמים.

היא משקפת את אותן תכונות ויזואליות של הדור הקודם, ואפילו מעתיקה בדיוק את אותה הטמעה מצועצעת של כרום סביב לשבכה. האחידות המשפחתית אולי תהיה נקייה יותר כשיחשף החלק האחורי, וגם עם הופעת גרסת הקופה - ממשיכת דרכה של קיה סיד פרו. גרסת סטיישן אגב צפויה להצטרף לחגיגה יחד עם הקומפקטית, אבל סנוניות ראשונות של המכונית נקבל רק לקראת חודשי הקיץ, כלומר לישראל היא תגיע במחצית הראשונה של השנה.

עוד על קיה בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully