וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הונדה NSX חוזרת

אקיורה שלחה לתערוכת דטרויט את הקונספט NSX, ממנה תקום מכונית הספורט המיתולוגית בחידוש מודרני. לא להפריז בחגיגות – המנוע היברידי

להונדה יש מספיק צרות כרגע על השולחן, בלי שיטרידו אותה שוב ושוב בשאלה – "נו, מה קורה עם ה-NSX החדשה"? החברה היפנית הצהירה בעבר שאין בכוונתה לייצר יורשת חדשה למכונית הספורט המצוינת שלה - שיצורה פסק לפני קרוב לשבע שנים, אבל במשך השנתיים האחרונות טפטפה דיווחים על כך שרעיון חדש הבשיל מאחרי הקלעים, והרגע לו כולם מחכים עלול להתרחש בתערוכת רכב אמריקנית. ומה בסוף? אמרו, ועמדו בהבטחתם.

אז אחרי פעמיים כושלות שבהן הונדה ניסתה לייצר ולשקף רכב בדמותה ההיסטורית של ה-NSX, הוצג באמריקה הקונספט האמיתי, שגם זכה לתואר הרשמי תחת מותג 'אקיורה', שהיה כאמור אחראי גם לדגם המקורי. האקיורה NSX אכן לובשת חזות של הונדה קופה קלאסית, עם קווי תקרה נמוכים, זגוגית קצרה, חישוקים גדולים ואם לומר את האמת, דמיון לא קטן לאודי R8 מזווית מסוימת. יחד עם זאת, ה-NSX אקיורה מחוזקת בסגנון האגרסיבי של הקומפקטית ההיברידית CR-Z, מה שבא לידי ביטוי ביחידות התאורה הצרות בחזית והתפיחות הקלות באזור המותניים.

ההפתעה הכי גדולה ב-NSX היא מערכת ההנעה שלה. במקום מנוע קונבנציונלי, הונדה תשתיל לספורטיבית העילאית מנוע כלאיים מרכזי, המשלב בין יחידת ששה צילינדרים לצמד מנועים חשמליים וסוללות נטענות. ההספק הלא רשמי יעמוד על כ-320 כ"ס בשידוך להנעה כפולה (SH-AWD) ותיבת הילוכים ידנית.

מאחר וה-NSX תהיה תחרותית בשלב כלשהוא, בהונדה פיתחו דיאטה מיוחדת, כך שמרבית התרכובות שתעטופנה אותה תהיינה קלות וגמישות, בצירוף למבנה האירודנאמי. מנכ"ל החברה, טאקנונבו איטו, מבטיח שהיא תשמור על תכונותיה הקלאסיות. "כמו ה-NSX הראשונה, אנחנו נחווה את המכונית דרך קדמה הנדסית. בעידן החדש שבו אנו חיים, ואפילו שהמיקוד הוא בהנאה מנהיגה, עדיין יש חשיבות גדולה ואחריות לתהפוכות הסביבתיות". את ה-NSX החדשה, נראה על הכבישים בשנת 2015.

עוד על הונדה בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully